Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 432 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 320 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Монаку Валерія Валеріївна |
| Телефон: | 380487102023 |
| E-mail: | movv@ods.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
0 |
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог п. 1.3. р.1 Додатка 1 до Тендерної документації (далі – ТД), Учасником надані скановані копії аналогічного договору № 24-81-379 від 13.11.2024 року разом із додатком №1 («Специфікація»), додатком №2 (Вартість послуг з вивезення, перевезення та зберігання з видаленням або відновленням промислових відходів) і додатком №3 (Заявка на надання послуг), а також сканована копія додаткового договору до нього № 24-81-475 від 30.12.2024 року, які в недотримання вимог п.1. р. ІІІ ТД не засвідчені підписом та печаткою Учасника. 1.2. Відповідно до пп. 2.6.3 п. 2.6 р.2 Додатка 1 до ТД, Учасником надані наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами від 02.02.2024 № 119 і наказ про розширення ліцензії від 29.07.2024 № 916 (у формі електронних документів із наявним QR-кодом), а також скановані копії Додатків до них, але в недотримання вимог п.1 р. ІІІ ТД дані копії не засвідчені підписом та печаткою Учасника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п. 1.3. р.1 Додатка 1 до Тендерної документації. 2.2. Відповідно до пп. 2.6.3 п. 2.6 р.2 Додатка 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Надати копії аналогічного договору № 24-81-379 від 13.11.2024 року разом із додатком №1 («Специфікація»), додатком №2 (Вартість послуг з вивезення, перевезення та зберігання з видаленням або відновленням промислових відходів) і додатком №3 (Заявка на надання послуг), а також сканованою копією додаткового договору до нього № 24-81-475 від 30.12.2024 року, засвідчені підписом та печаткою* учасника/уповноваженої особи учасника. 3.2. Відповідно до пп. 2.6.3 п. 2.6 р.2 Додатка 1 до Тендерної документації, надати копію Додатку до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»» та копію Додатку до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про розширення ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»», засвідчені підписом та печаткою* учасника/уповноваженої особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.