Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 549 360,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 493,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 32616520 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://det-dnipro.dp.ua |
| Контактна особа: | Дорофєєв Сергій Володимирович |
| Телефон: | +380632530399 |
| E-mail: | 92181@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі Послуги з проведення інвентаризації джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Розроблення документів, у яких обґрунтовується обсяги викидів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел підприємства. Супроводження процедури узгодження розроблених матеріалів згідно чинного законодавства. Отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (Код ДК 021:2015 - 90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення) відмінити закупівлю UA-2025-04-22-009276-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених пунктом 50 Особливостей. ВИРІШИВ: 1. Відмінити тендер UA-2025-04-22-009276-a - Послуги з проведення інвентаризації джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Розроблення документів, у яких обґрунтовується обсяги викидів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел підприємства. Супроводження процедури узгодження розроблених матеріалів згідно чинного законодавства. Отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (Код ДК 021:2015 - 90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення) з підстави, що передбачена згідно підпункту 3 пункту 50 Особливостей, а саме: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог пункту 50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 23-05-2025, 11:59 по 03-06-2025, 00:00
Документи:
ПОРЯДОК ДЕННИЙ: За результатами розкриття відкритих торгів з особливостями UA-2025-04-22-009276-a - Послуги з проведення інвентаризації джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Розроблення документів, у яких обґрунтовується обсяги викидів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел підприємства. Супроводження процедури узгодження розроблених матеріалів згідно чинного законодавства. Отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (Код ДК 021:2015 - 90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення), найбільш економічно вигідна пропозицією учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ" та у зв’язку з необхідністю аналізу технічного завдання фаховими спеціалістами замовника, і дотримання строків згідно законодавства, виникла необхідність подовжити строк розгляду пропозиції до 20 робочих днів. ВИРІШИВ: 1 Подовжити строк розгляду пропозиції до 20 робочих днів, процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-04-22-009276-a згідно предмету закупівлі Послуги з проведення інвентаризації джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Розроблення документів, у яких обґрунтовується обсяги викидів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел підприємства. Супроводження процедури узгодження розроблених матеріалів згідно чинного законодавства. Отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (Код ДК 021:2015 - 90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення).
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-04-22-009276-a - Послуги з проведення інвентаризації джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Розроблення документів, у яких обґрунтовується обсяги викидів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел підприємства. Супроводження процедури узгодження розроблених матеріалів згідно чинного законодавства. Отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (Код ДК 021:2015 - 90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення) виявлено невідповідності, а саме: Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 2 до ТД Учасник повинен підтвердити наявність документально досвіду виконання аналогічного договору, (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015. Інформація подається за формою Додаток 5. Копія або оригінал одного аналогічного договору зазначеного в довідці (з усіма додатками, зазначеними у договорі). Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір №2401000013 від 10.01.2024р. та у наданій інформації за формою додатку 5 не відповідають до оголошення про проведення відкритих торгів згідно ДК 021:2015, також договір не виконано в повному обсязі, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до підпункту 4 пункту 4 Додатку 2 ТД відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Учасник повинен надати гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Учасником у складі тендерної документації не надано відповідного гарантійного листа. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 особливостей, надіслати Учаснику процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ" повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: виконання аналогічного договіру згідно з кодом ДК 021:2015 оголошення, гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.