Закупівлю оголошено - 11-06-2025, 15:52. Дата останніх змін - 02-07-2025, 14:38

79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги, пов'язані з друком видань ДП ГДІП)

79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги, пов'язані з друком видань ДП ГДІП)... Державна закупівля - UA-2025-06-11-009579-a 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги, пов'язані з друком видань ДП ГДІП) від замовника Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" від 6/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-11-009579-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-04-010464-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-06-2025, 15:52
по 17-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-06-2025, 15:52
по 20-06-2025, 09:30
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1087000
1 087 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 435 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
ЄДРПОУ:04013583 Досьє YouControl
Контактна особа:ЗАРАЄВА Наталія
Телефон:380442308831
E-mail:tendergdip@ukr.net
Місцезнаходження:
01054, Україна, Київська область,Київ, вулиця Гончара Олеся, будинок 84
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
79820000-8 Послуги, пов’язані ...
1 087 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фірмовий журнал ДП “ГДІП” (укр. та англ. мовою в одному випуску)

1 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-12-2025
79820000-8
Послуги, пов’язані з друком


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Календар фірмовий перекидний на євроспіралі

2 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-12-2025
79820000-8
Послуги, пов’язані з друком


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дипломатичний корпус (укр. та англ. Мовою)

500
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-12-2025
79820000-8
Послуги, пов’язані з друком


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Науковий щорічник «Україна дипломатична» (укр. та англ. мовою)

1 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-12-2025
79820000-8
Послуги, пов’язані з друком


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Діловий щоденник (укр. та англ. Мовою)

2 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-12-2025
79820000-8
Послуги, пов’язані з друком


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТИПОГРАФІЯ "ВІД А ДО Я"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-06-2025 по 28-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВИШНЯКІВСЬКА, будинок 7-А, квартира 63, 02140, Іван Брижатенко
Остаточна пропозиція:
1 077 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-06-2025, 09:54
Період подачі оскарження:
по 01-07-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-11-009579-a-a1
Номер договору:
371/25
Дата підписання договору:
02-07-2025, 11:00
Строк дії договору:
з 02-07-2025 по 30-12-2025
1 077 000 UAH
Ціна договору
962 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТИПОГРАФІЯ "ВІД А ДО Я"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 077 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-06-2025, 18:21:15
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Забезпечення виконання договору про закупівлю Під час укладення договору про закупівлю замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору у розмірі 5 (п’ять) відсотків від вартості договору, у формі перерахування коштів на рахунок Замовника
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність власних чи орендованих: - виробничих та складських приміщень із зазначенням адреси місцезнаходження у Києві чи Київській області (Виробничі приміщення з поліграфічним обладнанням, яке потрібно для виконання технічного завдання цієї документації, повинні знаходитися в межах Києва та Київської області); - поліграфічного обладнання, необхідного для виконання повного комплексу послуг з друкування відповідно до технічних вимог. (Обов’язково наявність в учасника обладнання для об’ємного 3-D лакування.) 1.2. На підтвердження інформації, наданої в даній довідці Учасниками надаються: - щодо права власності або користування виробничими приміщеннями - скановані копії договорів купівлі/продажу, або договорів дарування нерухомого майна (приміщення), свідоцтв, або договори оренди, або інших документів про право власності на нерухоме майно (приміщення); - щодо права власності на поліграфічне обладнання – скановані копії інвентарних карток обліку обладнання, що знаходиться на балансі, або інвентаризаційні відомості, договори купівлі/продажу чи договори оренди; - щодо права власності або користування складськими приміщеннями* - скановані копії договорів купівлі/продажу або договорів дарування нерухомого майна (приміщення), свідоцтв або інших документів про право власності на нерухоме майно (приміщення) або договори оренди). * Вимагається у зв’язку з потребою зберігання паперу перед початком друкування та необхідністю збереження готової продукції в протягом 10 діб після виготовлення.
Доказ:
Документ
1. Довідка приміщення.pdf.p7s, довідка в довільній формі
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
. Учасник повинен мати власний кваліфікований персонал, який планує залучати до виконання умов договору, а саме: - технолог (не менше 1 особи) з відповідним досвідом роботи; - інженер з якості (не менше 1 особи) з відповідним досвідом роботи; - оператор фальцмашин (не менше 1 особи) з відповідним досвідом роботи; - друкарі (не менше 2 осіб) хоча б один повинен бути з відповідним досвідом роботи; - палітурники (не менше 3 осіб) з відповідним досвідом роботи. Для підтвердження Учасником надається довідка про працівників (Таблиця №1), які будуть залучені до виконання умов договору, скріплена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою Учасника (печатка накладається у випадку використання, якщо ні в складі пропозиції надати лист в довільній формі, в якому зазначити, що печатка не використовується, або у випадку використання – в листі зазначити, в яких саме випадках використання печатки обов’язкове), також на документ може бути накладено електронний підпис). Для підтвердження наявності кваліфікованого персоналу Учасник надає: - скановані копії трудових книжок працівників, вказаних ним в даній довідці або наказів про прийняття на роботу, або трудових угод.
Доказ:
Документ
5. Кваліфікований персонал.pdf.p7s, Довідка - Таблиця за формою №1
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічних договорів* щодо послуг з виготовлення книг великого обсягу, обкладинок із трафаретним друком та тисненням фольгою, виготовлення продукції із 3-D-лакуванням та виготовлення ділових щоденників, яка повинна містити: - перелік виконаних аналогічних договорів, із зазначенням дати укладання та номеру кожного договору; найменування послуг, наданих згідно таких договорів з обов’язковим фото зразків продукції, яка виготовлялася за такими договорами**; - найменування підприємств (організацій, установ), яким надавались послуги, із зазначенням їх адрес та контактних телефонів). На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надається - сканкопія не менше 1-го із зазначених в довідці договорів (договори надаються з усіма додатками); - сканкопія акту(ів) прийому-передачі або іншого(их) документу(ів), що підтверджують інформацію про виконання таких договорів в повному обсязі; - лист-відгук від контрагента у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання такого договору. *Під аналогічними договорами розуміється договори на виготовлення книг великого обсягу, обкладинок із трафаретним друком та тисненням фольгою, виготовлення продукції із 3-D-лакуванням та виготовлення ділових щоденників, які були укладені учасниками та виконані в повному обсязі. ** Перевірка зразків продукції, яка виготовлялася за аналогічними договорами буде здійснюватися Замовником під час оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників. Запити щодо здійснення такої перевірки будуть надсилатися Учасникам додатково. У разі ненадання учасником на запит Замовника зразків продукції (або надання зразків невідповідної якості – тобто якості, яка поступається вимогам Замовника щодо якості продукції, яку планується замовити для виготовлення), тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника щодо предмета закупівлі.
Доказ:
Документ
7. Табличка договорів.pdf.p7s, довідка в довільній формі
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю*
Доказ:
Документ
11.Фін звіт .pdf.p7s, Баланс, звіт

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 15:54:08
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 15:19:04
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 15:19:04

              Електронні тендерні вимоги

              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги, пов'язані з друком видань ДП ГДІП)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ , Документ, який підтверджує внесення учасником забезпечення виконання договору, надається замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
              Забезпечення виконання договору про закупівлю Під час укладення договору про закупівлю замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору у розмірі 5 (п’ять) відсотків від вартості договору, у формі перерахування коштів на рахунок Замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Перерахування коштів на рахунок Замовника , Під час укладення договору про закупівлю замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору у розмірі 5 (п’ять) відсотків від вартості договору, у формі перерахування коштів на рахунок Державного підприємства «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв». Забезпечення вноситься на рахунок Державного підприємства «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв»: п/р № UA243223130000026008000025512 у філії АТ «Укрексімбанк» м. Києва, МФО 322313, код ЄДРПОУ 04013583, ІПН 040135826654. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA___________. Без ПДВ”. Документ, який підтверджує внесення учасником забезпечення виконання договору, надається замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
              4. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги, пов'язані з друком видань ДП ГДІП)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю*
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Баланс, звіт , Форма №1 Баланс (Звіт про фінансовий стан) станом на останню звітну дату; Форма №2 Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за останній звітний період.
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги, пов'язані з друком видань ДП ГДІП)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічних договорів* щодо послуг з виготовлення книг великого обсягу, обкладинок із трафаретним друком та тисненням фольгою, виготовлення продукції із 3-D-лакуванням та виготовлення ділових щоденників, яка повинна містити: - перелік виконаних аналогічних договорів, із зазначенням дати укладання та номеру кожного договору; найменування послуг, наданих згідно таких договорів з обов’язковим фото зразків продукції, яка виготовлялася за такими договорами**; - найменування підприємств (організацій, установ), яким надавались послуги, із зазначенням їх адрес та контактних телефонів). На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надається - сканкопія не менше 1-го із зазначених в довідці договорів (договори надаються з усіма додатками); - сканкопія акту(ів) прийому-передачі або іншого(их) документу(ів), що підтверджують інформацію про виконання таких договорів в повному обсязі; - лист-відгук від контрагента у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання такого договору. *Під аналогічними договорами розуміється договори на виготовлення книг великого обсягу, обкладинок із трафаретним друком та тисненням фольгою, виготовлення продукції із 3-D-лакуванням та виготовлення ділових щоденників, які були укладені учасниками та виконані в повному обсязі. ** Перевірка зразків продукції, яка виготовлялася за аналогічними договорами буде здійснюватися Замовником під час оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників. Запити щодо здійснення такої перевірки будуть надсилатися Учасникам додатково. У разі ненадання учасником на запит Замовника зразків продукції (або надання зразків невідповідної якості – тобто якості, яка поступається вимогам Замовника щодо якості продукції, яку планується замовити для виготовлення), тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника щодо предмета закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              довідка в довільній формі , Довідка повинна містити інформацію про повне виконання аналогічних договорів* щодо послуг з виготовлення книг великого обсягу, обкладинок із трафаретним друком та тисненням фольгою, виготовлення продукції із 3-D-лакуванням та виготовлення ділових щоденників, яка повинна містити: - перелік виконаних аналогічних договорів, із зазначенням дати укладання та номеру кожного договору; найменування послуг, наданих згідно таких договорів з обов’язковим фото зразків продукції, яка виготовлялася за такими договорами**; - найменування підприємств (організацій, установ), яким надавались послуги, із зазначенням їх адрес та контактних телефонів). На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надається - сканкопія не менше 1-го із зазначених в довідці договорів (договори надаються з усіма додатками); - сканкопія акту(ів) прийому-передачі або іншого(их) документу(ів), що підтверджують інформацію про виконання таких договорів в повному обсязі; - лист-відгук від контрагента у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання такого договору. *Під аналогічними договорами розуміється договори на виготовлення книг великого обсягу, обкладинок із трафаретним друком та тисненням фольгою, виготовлення продукції із 3-D-лакуванням та виготовлення ділових щоденників, які були укладені учасниками та виконані в повному обсязі. ** Перевірка зразків продукції, яка виготовлялася за аналогічними договорами буде здійснюватися Замовником під час оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників. Запити щодо здійснення такої перевірки будуть надсилатися Учасникам додатково. У разі ненадання учасником на запит Замовника зразків продукції (або надання зразків невідповідної якості – тобто якості, яка поступається вимогам Замовника щодо якості продукції, яку планується замовити для виготовлення), тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника щодо предмета закупівлі.
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги, пов'язані з друком видань ДП ГДІП)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - . Учасник повинен мати власний кваліфікований персонал, який планує залучати до виконання умов договору, а саме: - технолог (не менше 1 особи) з відповідним досвідом роботи; - інженер з якості (не менше 1 особи) з відповідним досвідом роботи; - оператор фальцмашин (не менше 1 особи) з відповідним досвідом роботи; - друкарі (не менше 2 осіб) хоча б один повинен бути з відповідним досвідом роботи; - палітурники (не менше 3 осіб) з відповідним досвідом роботи. Для підтвердження Учасником надається довідка про працівників (Таблиця №1), які будуть залучені до виконання умов договору, скріплена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою Учасника (печатка накладається у випадку використання, якщо ні в складі пропозиції надати лист в довільній формі, в якому зазначити, що печатка не використовується, або у випадку використання – в листі зазначити, в яких саме випадках використання печатки обов’язкове), також на документ може бути накладено електронний підпис). Для підтвердження наявності кваліфікованого персоналу Учасник надає: - скановані копії трудових книжок працівників, вказаних ним в даній довідці або наказів про прийняття на роботу, або трудових угод.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка - Таблиця за формою №1 , Для підтвердження Учасником надається довідка про працівників (Таблиця №1), які будуть залучені до виконання умов договору, скріплена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою Учасника (печатка накладається у випадку використання, якщо ні в складі пропозиції надати лист в довільній формі, в якому зазначити, що печатка не використовується, або у випадку використання – в листі зазначити, в яких саме випадках використання печатки обов’язкове), також на документ може бути накладено електронний підпис).
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги, пов'язані з друком видань ДП ГДІП)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність власних чи орендованих: - виробничих та складських приміщень із зазначенням адреси місцезнаходження у Києві чи Київській області (Виробничі приміщення з поліграфічним обладнанням, яке потрібно для виконання технічного завдання цієї документації, повинні знаходитися в межах Києва та Київської області); - поліграфічного обладнання, необхідного для виконання повного комплексу послуг з друкування відповідно до технічних вимог. (Обов’язково наявність в учасника обладнання для об’ємного 3-D лакування.) 1.2. На підтвердження інформації, наданої в даній довідці Учасниками надаються: - щодо права власності або користування виробничими приміщеннями - скановані копії договорів купівлі/продажу, або договорів дарування нерухомого майна (приміщення), свідоцтв, або договори оренди, або інших документів про право власності на нерухоме майно (приміщення); - щодо права власності на поліграфічне обладнання – скановані копії інвентарних карток обліку обладнання, що знаходиться на балансі, або інвентаризаційні відомості, договори купівлі/продажу чи договори оренди; - щодо права власності або користування складськими приміщеннями* - скановані копії договорів купівлі/продажу або договорів дарування нерухомого майна (приміщення), свідоцтв або інших документів про право власності на нерухоме майно (приміщення) або договори оренди). * Вимагається у зв’язку з потребою зберігання паперу перед початком друкування та необхідністю збереження готової продукції в протягом 10 діб після виготовлення.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 15:52:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              довідка в довільній формі , Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність власних чи орендованих: - виробничих та складських приміщень із зазначенням адреси місцезнаходження у Києві чи Київській області (Виробничі приміщення з поліграфічним обладнанням, яке потрібно для виконання технічного завдання цієї документації, повинні знаходитися в межах Києва та Київської області); - поліграфічного обладнання, необхідного для виконання повного комплексу послуг з друкування відповідно до технічних вимог. (Обов’язково наявність в учасника обладнання для об’ємного 3-D лакування.)
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ