| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 900 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 117 000 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
8 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю для підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи: «2. Документ, який підтверджує право виробника користування надрами або дозволяє водокористування (надається кольорова скан-копія). У разі якщо Учасник закупівлі не є виробником, надати кольорову-скан копію документу, який підтверджує право безпосередньому виробнику запропонованого товару користуватись надрами або дозволяє водокористування.» Встановлено, що Учасник надав скановану копію Договору на надання послуг з централізованого питного водопостачання та водовідведення, № 3194 від 20.04.2021 р. (файл «Право виробника на водокористування.PDF»), але замовником вимагається кольорова скан-копія. Згідно Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару та фасування).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, Вих. № 471/25 від 18 квітня 2025 р., але найменування товару не співпадає з найменуванням товару, що вказане у Якісному посвідченні № 848 від 15.04.2025 р. (файл «Декларація виробника.PDF») та Експертному висновку № 000035 п/25 від 22 січня 2025 р. (файл «Експертний висновок на відповідність води.PDF») Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.