Період оскарження умов закупівлі - по 08-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 969 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 848 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 29 088 UAH |
| Замовник: | Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" |
| ЄДРПОУ: | 20015794 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сердюк Олена |
| Телефон: | +380442021700 |
| E-mail: | serdyuk@dec.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03057, Україна, м. Київ,ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14 |
10 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження вимог пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник надав довідку про виконання аналогічних договорів, копії аналогічних договорів (файл «2.3 Аналогічний договір 1.pdf», «2.3 Аналогічний договір 2.pdf»), листи-відгуки від замовників. Слід зазначити, що файл «2.3 Аналогічний договір 2.pdf» пошкоджений та не доступний для перегляду. 1.2. В порушення вимог пункту 2 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник не надав сертифікати, які підтверджують відповідність стандартам якості ДСТУ ISO 22000:2007, ДСТУ ISO 9001:2009. Слід зазначити, що Учасником надані копії сертифікатів ISO більш нові. 1.3. В порушення вимог пункту 6 Додатку 8 до Тендерної документації Учасник не надав протокол зборів засновників саме про призначення директора, президента, голови правління тощо. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 3 Додатку 2 до Тендерної документації: « До довідки додаються: - виконані договори (або копії договорів) відповідно до довідки, з усіма додатками та додатковими угодами; - відгуки від замовників про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, завірений підписом керівника замовника та печаткою).». 2.2. Пункт 2 Додатку 4 до Тендерної документації (Витяг): «2. Органолептичні, фізико-хімічні та санітарно-токсикологічні показники питної води повинні відповідати нормам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» та стандартам якості ДСТУ ISO 22000:2007, ДСТУ ISO 9001:2009..» 2.3. Пункт 6 Додатку 8 до Тендерної документації (Витяг): «- для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника – протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів...» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Щодо п. 1.1 надати копію аналогічного договору ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ"АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ", зазначеного в довідці про виконання аналогічних договорів. 3.2. Щодо п. 1.2. надати лист-роз’яснення щодо подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти. 3.3. Щодо п. 1.3 надати протокол зборів засновників саме про призначення директора, президента, голови правління тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.