1 - 1.1. Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях) із зазначенням власне чи орендоване. 1.2. Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва (витягу) про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо); -скан-копію оригіналу фінансової звітності в якій відображена інформація про оренду необоротних активів, якщо приміщення орендовані; -скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди приміщень за, останній місяць до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 1.3. Експлуатаційний дозвіл на складські або виробничі приміщення для продуктів тваринного походження. 1.4. Інформацію з реєстру потужностей про реєстрацію потужності операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення Учасника 1.5. Скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника (не менше двох), на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника (не менше двох), з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику та підтверджені документально: -скан-копію оригіналу правовстановлюючих документів орендодавця на автотранспорт; -скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди автотранспорту за останній місяць до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 1.6. Кольорову скан-копію оригіналу договору про надання транспортних послуг (або договору оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів (не менше двох), які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції. 1.7. Кольорову скан-копю оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі, на мийку транспортних засобів, яким буде поводиться поставка (у разі наявності власної мийки для транспортних засобів – надати підтверджуючі документи) дійсних на весь період постачання товару (протягом 2024 року). 1.8. Кольорову скан-копію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі (протягом 2024 року).на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та надати скан-копії оригіналів актів про дезінфекцію за повний останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. 1.9. Кольорові скан-копії оригіналів договорів, дійсних на період постачання предмету закупівл і(протягом 2024 року).на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та надати скан-копії оригіналів актів про дезінфекцію за повний останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи, які підтверджують правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту складських та виробничих приміщень Учасника, а також акти виконання дезінфекційних робіт за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника .
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 15:41:53