Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 42 500,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 212,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ВІДОМЧА ВОЄНІЗОВАНА ОХОРОНА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40478614 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергеєва Антоніна Ігорівна |
| Телефон: | 380444069567 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
1 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель: 1. Учасником ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АВАЛОН ГРУП» відповідно пункту 5.1. додатку 1 до тендерної документації «Інші вимоги» надано інформацію «Таблиця 2 - Порівняльну таблиця технічних та якісних характеристик». Однак, під час розгляду було виявлено невідповідність з наданими даними відповідно вимог пункту 4.1. додатку 1 до тендерної документації «Надання даних для внесення до договору постачання товару», в частині дати виготовлення товару. Учаснику ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АВАЛОН ГРУП» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення усунути виявлену невідповідність шляхом завантаження відповідної інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.