Закупівлю оголошено - 01-04-2024, 21:43. Дата останніх змін - 26-04-2024, 17:40

Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

Закупівля: UA-2024-04-01-011346-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-04-2024, 21:43
по 05-04-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-04-2024, 12:00
по 10-04-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-04-2024, 11:31
по 10-04-2024, 11:54

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:1 516 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:15 160,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:45 480,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Коваленко Тетяна Анатоліївна
Телефон:0444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

80000
літр
Україна , Відповідно до документації ,
по 16-05-2024
41110000-3
Питна вода


Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

100000
літр
Україна , Відповідно до документації ,
по 13-06-2024
41110000-3
Питна вода


Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

120000
літр
Україна , Відповідно до документації ,
по 12-07-2024
41110000-3
Питна вода


Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

100000
літр
Україна , Відповідно до документації ,
по 15-08-2024
41110000-3
Питна вода


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-04-2024, 21:43:09
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-04-2024, 21:45:07
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
15 160,00 UAH
Початок аукціону:
10-04-2024, 11:31
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "АРТУЗ АКВА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Теплодар, Україна, 65490, Одеська обл., місто Теплодар(пн), ВУЛИЦЯ КОМУНАЛЬНА, будинок 4, 65490, Едуард Конштик
Остаточна пропозиція:
1 410 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 480 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-04-2024, 12:30

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-04-24, 10:46:43
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі пропозиції не надав в довідці інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Статус Учасника (виробник або постачальник, або ін.). 2. Учасник в складі пропозиції надав не повну інформацію на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеннями додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 8 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 18 Додаток №1 до Оголошення 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Статус Учасника (виробник або постачальник, або ін.): - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; - Посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). 2. Надати На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 41110000-3 або за предметом закупівлі. 2. Сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3. Скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Такими документами можуть бути: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, учасник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-04-24, 10:46:43
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-01-011346-a-a1
Номер договору:
106/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
26-04-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 26-04-2024 по 31-12-2024
1 410 000,00 UAH
Ціна договору
1 175 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "АРТУЗ АКВА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 410 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 480 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 440 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 512 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АВАЛОН ГРУП» в особі директора Демидова Андрія Миколайовича, що діє на підставі статуту, гарантує виконання технічного завдання (згідно тендерної документації) без залучення будь-яких субпідрядних організацій.
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
БГ.7z, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 01-04-2024, 21:43:09
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупів
Статус: Активна
Дата створення: 01-04-2024, 21:43:09
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ