Закупівлю оголошено - 01-04-2024, 21:37. Дата останніх змін - 26-04-2024, 17:44

Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

Закупівля: UA-2024-04-01-011332-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-04-2024, 21:37
по 05-04-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-04-2024, 12:00
по 10-04-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-04-2024, 11:20
по 10-04-2024, 11:43

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:3 032 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:30 320,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:90 960,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Коваленко Тетяна Анатоліївна
Телефон:0444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

160000
літр
Україна , Відповідно до документації ,
по 16-05-2024
41110000-3
Питна вода


Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

200000
літр
Україна , Відповідно до документації ,
по 13-06-2024
41110000-3
Питна вода


Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

200000
літр
Україна , Відповідно до документації ,
по 12-07-2024
41110000-3
Питна вода


Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

240000
літр
Україна , Відповідно до документації ,
по 15-08-2024
41110000-3
Питна вода


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-04-2024, 21:37:52
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-04-2024, 21:45:57
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
30 320,00 UAH
Початок аукціону:
10-04-2024, 11:20
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бучанський р-н, селище міського типу Немішаєве(з), вул.Джерельна, будинок 33, 07854, Олексій Дубчак
Остаточна пропозиція:
2 870 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 928 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-04-2024, 16:24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-04-24, 10:31:44
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі пропозиції не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді документа(ів) на обладнання на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документів(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками дійсних на дату розкриття пропозиції. 2. Учасник в складі пропозиції надав довідку про наявність складських та інших приміщень, де вказано загальну площу 5 837,7 кв.м і 3012,9 кв.м. В підтверджувальних документах Учасника (ВІДОМІСТЬ З ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ) вказано 5 837,Ю7 кв.м. і 2 959,3 кв.м. надати роз’яснення або підтверджувальний документ чому розбіжність в документах на 53,6 кв.м. 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 16 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 15 Додаток №1 до Оголошення 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. 2. Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-04-24, 10:31:44
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-01-011332-a-c1
Номер договору:
104/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
25-04-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 25-04-2024 по 31-12-2024
Ціна договору до змін:
2 870 000,00 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
2 391 666,67 UAH
2 870 000,00 UAH
Ціна договору
2 391 666,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
2 864 000,00 UAH
Ціна договору після внесення змін
2 386 666,67 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 870 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 928 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АВАЛОН ГРУП» в особі директора Демидова Андрія Миколайовича, що діє на підставі статуту, гарантує виконання технічного завдання (згідно тендерної документації) без залучення будь-яких субпідрядних організацій.
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
БГ.7z, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
Платіжна інструкція.pdf, Оригінал платіжної інструкції

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "АРТУЗ АКВА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 880 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 960 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 01-04-2024, 21:37:53
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 01-04-2024, 21:37:53
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ