Закупівлю оголошено - 29-02-2024, 22:20. Дата останніх змін - 28-03-2024, 09:26

Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

Закупівля: UA-2024-02-29-010803-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-02-2024, 22:20
по 06-03-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-03-2024, 12:00
по 11-03-2024, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-03-2024, 12:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:5 416 800,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:54 168,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:162 504,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Кривоберець Костянтин Валерійович
Телефон:380444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

300000
літр
Україна , Відповідно до документації ,
по 16-05-2024
41110000-3
Питна вода


Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

300000
літр
Україна , Відповідно до документації ,
по 13-06-2024
41110000-3
Питна вода


Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

300000
літр
Україна , Відповідно до документації ,
по 12-07-2024
41110000-3
Питна вода


Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

300000
літр
Україна , Відповідно до документації ,
по 15-08-2024
41110000-3
Питна вода


Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)

280000
літр
Україна , Відповідно до документації ,
по 15-08-2024
41110000-3
Питна вода


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-02-2024, 22:20:10
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-02-2024, 22:20:18
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
54 168,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ АКВАПЛАСТ   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ МАКАРОВА , будинок 8 Д, 49008, Дубіна Костянтин Евгенійович
Остаточна пропозиція:
5 387 200,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-03-2024, 19:05

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-03-24, 18:17:22
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасник надав в складі пропозиції Довідку вих. № 200/24 від 07.03.2024р. щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. В довідці зазначено в стовпці «Примітки (власність, оренда тощо)», право власності майна, як власне майно. 2. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). 3. Учасник повинен завантажити належним чином завірену копію документів що підтверджують право власності обладнання зі всіма додатками, дійних на дату розкриття пропозиції. Згідно довідки яку надав Учасник в складі пропозиції. 1. Учасник надав в складі пропозиції Довідку вих. № 174/24 від 07.03.2024р. щодо складських та інших приміщень. 2. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). 3. Учасник повинен завантажити належним чином завірену копію документа в якому буде зазначено право власності на ганки, естакада, ганок з навісом, пандус, склад, загальною площею 1372,1 кв. м., згідно довідки яку Учасник надав в складі пропозиції. 1. Учасник завантажив Якісне посвідчення (Декларація про відповідність) № 586 від 01.03.2024, в якій не зазначив якісний документ (протокол досліджень або експертний висновок), відповідно до якого видана декларація виробника. Також не вказав об’єм партії на яку виданий цей документ. 2. Пункт 6 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам. 3. Учасник повинен завантажити уточнену декларацію виробника на запропонований товар із зазначенням документа (протокол досліджень або експертний висновок) відповідно до якого видана декларація виробника. Також зазначити об’єм партії предмета закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-03-24, 18:17:22
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-29-010803-a-c1
Номер договору:
67/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
26-03-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 26-03-2024 по 31-12-2024
5 387 200,00 UAH
Ціна договору
4 489 333,33 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ АКВАПЛАСТ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 387 200,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Гарантія.rar, Банківська гарантія , Банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
Платіжна інструкція (803).pdf, Платіжна інструкція , Платіжна інструкція

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 29-02-2024, 22:20:10
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 29-02-2024, 22:20:10
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ