Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 315 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 575 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" |
| ЄДРПОУ: | 40703015 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Коливушко |
| Телефон: | +380487530044 |
| E-mail: | kukievskiy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65080, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Філатова академіка, 2-A |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією/документами про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2 та Додатку 1 до цієї тендерної документації: - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. 1. Вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що Учасник надає інформацією/документами про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2 та Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 4.1. Додатку 1 до тендерної документації «Гарантійний лист учасника про те, що надані послуги будуть відповідати технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим замовником до предмети закупівлі». Учасник на виконання вимог пункту 4.1. Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист вих.№6 від 07.08.2025 р., у якому зазначено, що перевезення будуть здійснюватися автобусами не раніше 2003 року випуску, що не відповідає п.3.2. Додатку 2 тендерної документації. Уся інша інформація, що надана Учасником у складі тендерної пропозиції, свідчить про використання під час надання послуг автобуса 2010 року випуску. 2. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації та відповідно до пункту 5.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає заповнену та підписану Тендерну пропозицію учасника згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. Також Додатком 4 до тендерної документації передбачено «У разі подання пропозиції учасником-неплатником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без урахуванням ПДВ». Учасник на виконання вимог пункту 5.1. Додатку 1 до тендерної документації надав Тендерну пропозицію, у якій розрахункова ціна тендерної пропозиції не відповідає загальній вартості тендерної пропозиції. Окрім того, у тендерній пропозиції ціна за 1 день перевезення та загальна вартість тендерної пропозиції зазначено з/без ПДВ. Натомість, відповідно до наданих документів Учасник не є платником ПДВ, тому, у Тендерній пропозиції ціна зазначається без урахування ПДВ. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений законодавством: 1. Оновлений Гарантійний лист учасника про те, що надані послуги будуть відповідати технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим замовником до предмета закупівлі. 2. Оновлену Тендерну пропозицію згідно з Додатком 4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.