Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 72 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 360 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Ковельської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04051313 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.kowelrada.gov.ua |
| Контактна особа: | Геннадій Ющик |
| Телефон: | +380335271717 |
| E-mail: | kovelmat@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу |
| Місцезнаходження: | 00-926, Республіка Польща, Masovian,Warsaw, 2 Wspólna St., 4 |
| Сайт: | https://www.gov.pl/web/funds-regional-policy |
| Найменування: | Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу |
| Код за PL-REGON: | 140315583 |
| Контактна особа: | NEXT Польща — Україна 2021-2027 |
| Контактний e-mail: | kancelaria@mfipr.gov.pl |
| Факс: | +48222500130 |
| Телефон: | +48222500130 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей : 1.1. Відсутність повної інформації про наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів . 1.2. Відсутність підтвердження інформації про відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. 2 . Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Додаток1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» / 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. 2.2. Додаток1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» / 5. Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей. 3.Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей . 3.1. Довідка, складена в довільній формі, з інформацією про наявність в Учасника досвіду виконання не менше 2-ох аналогічних* за предметом закупівлі договорів за період 2022 - 2025 роки із зазначенням інформації щодо найменування та місцезнаходження замовника, дати укладання договору, дати завершення надання послуг за договором : - копії договорів, зазначених у наданій Учасником довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями); - копії усіх документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель; - копії позитивних відгуків замовника на підтвердження якісного виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці (у цих листах має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук та інформація про якість виконання). 3.2. Довідка в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.