Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 888 720 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 888 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 30644336 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html |
| Контактна особа: | Надія Анатоліївна Скляр |
| Телефон: | +380675439227 |
| E-mail: | zakupkasanservis@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50036, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, вул. Володимира Зінченка, 6г (стара назва до перейменування топонімів : вул. Бикова) |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно з умовами п.1 розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: Учасник не надав довідку або лист з інформацією про наявність наданих автомобілів (власних, орендованих чи в лізінгу) із зазначенням дати їх випуску. 2.При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно з умовами пп.5.18 розділу 5 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: Учасник не надав гарантійний лист, щодо забезпечення у разі потреби терміновим капітальним ремонтом транспортного засобу у випадку його пошкодження або виходу з ладу протягом 24 годин / або забезпечити Замовника альтернативним транспортним засобом. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1. розділу 1 Додатку 1«Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». пп.5.18. розділу 5 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3.) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. довідку або лист з інформацією про наявність наданих автомобілів (власних, орендованих чи в лізінгу) із зазначенням дати їх випуску. 2. гарантійний лист, щодо забезпечення у разі потреби терміновим капітальним ремонтом транспортного засобу у випадку його пошкодження або виходу з ладу протягом 24 годин / або забезпечити Замовника альтернативним транспортним засобом
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.