Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 45 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 450 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області |
| ЄДРПОУ: | 26368915 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Кулик |
| Телефон: | +380996228307 |
| E-mail: | kulikkatya01@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51700, Україна, Дніпропетровська область,м. Вільногірськ, вул. ім.Ю.М.Устенка, буд. 14 |
4 |
Добрий день! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції щодо закупівлі Послуги завезення піску на дитячі ігрові майданчики Вільногірської міської територіальної громади (ДК 021:2015 код 60180000-3 – Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів) (далі – Закупівля) виявлено невідповідності в документах, що подані у тендерній пропозиції, а саме: 1) відповідно до пункту 1 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям Додатку 1 тендерної документації вимагалось надати довідку/ки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази – перелік власної, орендованої техніки та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення). На підтвердження викладеної в довідці інформації додати до пропозиції скановані оригінали або скановані завірені копії технічних паспортів на транспортні засоби. У разі залучення орендованих транспортних засобів або транспортних засобів субпідрядних організацій – надати скановані оригінали або скановані завірені копії документів, які підтверджують право користування транспортних засобів та технічних паспортів. У наданій вами довідці від 12.05.2025 року №5 зазначено, що Учасник залучає на виконання послуг орендовані транспортні засоби, підставою для користування якого є Договір оренди транспортних засобів від 31.03.2024 року №310324, підписаний не директором ТОВ "ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ" Наталею ТАРАСЕВИЧ. Вимагаємо надати документ/документи, що підтверджують повноваження представника учасника (Борісенка О.О.) процедури закупівлі щодо підпису документів на право користування транспортними засобами. 2) відповідно до п.4 розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) вимагалось надати Зведену довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), яка містить відомості про учасника, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства; - Індивідуальний податковий номер - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел.; E-mail; - Посада керівника підприємством та П.І.Б керівника. Надана вами довідка від 12.05.2025 року №7 не містить інформації про МФО банку та номер телефону учасника. Вимагаємо надати оновлену довідку з повною інформацією про Учасника.
Добрий день! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції щодо закупівлі Послуги завезення піску на дитячі ігрові майданчики Вільногірської міської територіальної громади (ДК 021:2015 код 60180000-3 – Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів) (далі – Закупівля) виявлено невідповідності в документах, що подані у тендерній пропозиції, а саме: відповідно до пункту 2 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям Додатку 1 тендерної документації вимагалось надати документи - довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору); - не менше одного виконаного договору з бюджетними установами, зазначеного в довідці в повному обсязі з додатками; - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Вами надана довідка від 15.05.2025 року №3 з інформацією про договір від 24.02.2023 року №22 на виконання послуг із скошення порослі кущорізом (ДК 021:2015: 71420000-8 Послуги у сфері ландшафтної архітектури). У вищезазначеному пункті вимагалось, що «аналогічним вважається договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 (з обов’язковим зазначенням такого коду ДК 021:2015 в аналогічному договорі)». Договір від 24.02.2023 року №22 з листом- відгуком не є аналогічним договором Закупівлі. Вимагаємо надати, відповідно до вимог п.2 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям Додатку 1 тендерної документації : - довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору); - не менше одного виконаного договору з бюджетними установами, зазначеного в довідці в повному обсязі з додатками; - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.