Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 701 328 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 506,64 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 21 039,84 UAH |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40108955 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Губіна |
| Телефон: | +30577275359 |
| E-mail: | n.gubina@hk.police.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено наступне: Відповідно до вимог п. 1.3 Розділу ІІІ тендерної документації документи тендерної пропозиції завантажуються учасниками в електронну систему закупівель у вигляді електронних документів або у вигляді кольорових сканкопій із накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Відповідно до вимог п. 1.4 Розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів тендерної пропозиції у вигляді електронних документів або кольорових сканкопій із накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію. В порушення зазначених вимог Учасником завантажені в електронну систему документи тендерної пропозиції із накладенням удосконаленого електронного підпису (УЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. Згідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Виправлення вищевказаних невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, відповідно застосування зазначеного механізму виправлення невідповідностей за 24 години є правомірним та таким, що передбачене Законом та Особливостями. Зважаючи на вищевикладене, для виправлення зазначених невідповідностей учасник ТОВ «АВТО-ОВІ» має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнені/нові інформацію та/або документи: 1) документи тендерної пропозиції у вигляді електронних документів або кольорових сканкопій із накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.