Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 233 912 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 78 508 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олександр Стесенко |
| Телефон: | +0950020104 |
| E-mail: | oleksandr.stesenko@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
4 |
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано довідку «Відомості про матеріально-технічні ресурси», в якій в пункті 2 вказаний рік випуску автокрана (держ. № 30761АХ) – 2005, а в свідоцтві про реєстрацію ТЗ (ОМ № 269659) – рік випуску 2002, що не відповідає вимогам згідно пп. 2 п. 1 розділу 1.1 Додатку №1 до ТД; 2. Учасником надано договір фінансового лізингу № 061123/ФЛ-2091 для автокрану CHANGJIANG LT-1055, в якому відсутній акт прийому-передачі ТЗ, що не відповідає вимогам згідно пп. 2 п. 1 розділу 1.1 Додатку №1 до ТД. 1.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ч. І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 1.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» п. 1. Наявність обладнання, матеріально- технічної бази (далі – МТБ) 1. Учасником надається довідка за формою, згідно Додатку №1.1. «Відомості про матеріально-технічні ресурси» до Додатку №1 тендерної документації, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, із зазначенням наявності достатньої та необхідної кількості матеріально-технічних ресурсів для виконання договору, а саме: - автомобільних кранів вантажопідйомністю не менше 30 тон у кількості не менше 3-х одиниць. - автомобільних кранів вантажопідйомністю не менше 50 тон у кількості не менше 2-х одиниць. 2. Учасником, на підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів, з технічними характеристиками, зазначених у довідці згідно з п.п. 1 зазначеного критерію, надаються наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів; - скановані оригінали та/або скановані копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ та/або договорів оренди (найму)/лізингу* з актами приймання-передачі (якщо передбачено договорами оренди (найму)/лізингу), що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг. Учасником при необхідності надається гарантійний лист щодо обов`язку продовження діючого/укладення нового договору оренди (найму)/лізингу на строк надання послуг. Учасником надається довідка та/або інші документи, які свідчать, що технічні дані, які вказані в паспортах кранових установок та в свідоцтвах про реєстрацію ТЗ (шасі) відповідають конкретному транспортному засобу (автомобільним кранам) та відображуються в Додатку №1.1. «Відомості про матеріально-технічні ресурси». Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Документи договорів оренди (найму)/лізингу повинні бути чинними на дату кінцевого терміну дії Договору. * у випадку подання у складі пропозиції договору(-ів) оренди (найму)/лізингу транспортних засобів до нього(них) обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію відповідного(-их) транспортного (-их) засобу(-ів). Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Дозавантажити в систему PROZORRO: Учаснику, на виконання вимог пп. 2 п. 1 розділу 1.1 Додатку №1 до ТД: 1. Надати оновлену довідку «Відомості про матеріально-технічні ресурси» з правильним відображенням роком випуску автокрана, у відповідності до реєстраційного документу. 2. Надати акт прийому-передачі автокрану CHANGJIANG LT-1055, згідно наданому договіру фінансового лізингу № 061123/ФЛ-2091. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав лист щодо повноважень посадових осіб (файл «Лист повноважень.pdf»), який не відповідає формі додатку № 1.1 до тендерної документації, згідно пп. 1 п. 1 розділу 1.2 Додатку №1 до ТД. 2.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ч. І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 1.2 «Інші вимоги до учасників закупівель» п. 1. Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору Учасником у складі тендерної пропозиції надається: 1. Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. В листі повинен міститись перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2. Копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 3. Сканована копія статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Дозавантажити в систему PROZORRO: Учаснику, на виконання вимоги пп. 1 п. 1 розділу 1.2 Додатку №1 до ТД: Надати оновлений лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником не надано - копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, а саме: - КрАЗ-65101 держ. № АХ7119МР, - CHANGJIANG LT-1055 держ. № КА7264ЕЕ., що не відповідає вимогам згідно пп. 1 п. 2 розділу 1.2 Додатку №1 до ТД. 3.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ч. І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 1.2 «Інші вимоги до учасників закупівель» п. 2. Застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці 1. Учасник надає скановані копії документів про проходження первинного технічного огляду* та/або періодичного технічного огляду* (частковий технічний огляд (ЧТО) та/або повний технічний огляд (ПТО))* та/або позачергового технічного огляду* устаткування підвищеної небезпеки, встановленого на автомобільних кранах. 2. Учасник надає копії протоколів* перевірки технічного стану транспортних засобів, до всіх транспортних засобів, зареєстрованих у територіальних органах Міністерства внутрішніх справ України, у відповідності до наданої учасником довідки «Відомості про матеріально-технічні ресурси», згідно Додатку №1.1. до Додатку №1 до тендерної документації. Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. * тип документу може відрізнятися від зазначених у тендерній документації (залежно від часу видачі зазначених документів) або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях законодавчих актів але за умови чинності дозвільного(-их) документів). 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Дозавантажити в систему PROZORRO: Учаснику, на виконання вимоги пп. 1 п. 2 розділу 1.2 Додатку №1 до ТД: Надати копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, а саме: - КрАЗ-65101 держ. № АХ7119МР; - CHANGJIANG LT-1055 держ. № КА7264ЕЕ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.