Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 208 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 396 252 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
| ЄДРПОУ: | 14309787 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vostgok.com.ua |
| Контактна особа: | БАСАРАБ Микола Миколайович |
| Телефон: | +380997400870 |
| E-mail: | basarab@vostgok.dp.ua |
| Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область,місто Жовті Води, вул. Горького, 2 |
5 |
Учасник процедури торгів, у якого виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЙТ" (ЄДРПОУ 37215550). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник надав довідку від 07.05.2025 № 410 щодо наявності матеріально-технічного оснащення (обладнання), необхідного для надання послуги (наявності транспортних засобів для перевезення піску), при цьому в наданому переліку транспортних засобів відсутні сідлові тягачі до напівпричепів та не надані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на такі тягачі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 10 Додатку № 4 до тендерної документації Учасник надає сканкопію інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлену довідку з інформацією щодо наявності транспортних засобів для перевезення піску з переліком не менше 12 автомобілів-самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, з яких 4 рамних автомобілів-самоскидів. Крім того, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на автотранспорт, якого не вистачає в наданій інформації. Прошу надати відповідні документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник процедури торгів, у якого виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТК ПАРТНЕР КР" (ЄДРПОУ 43091033). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник надав довідку від 07.05.2025 № 28 щодо наявності транспортних засобів для перевезення піску, в переліку яких відсутні рамні автомобілі-самоскиди у кількості 4 шт. 2. Учасник надав договір оренди від 08.02.2024 та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу № СХА 087042 на автомобіль марки MAN TGX 18.400 (реєстраційний номер ВА 8701 ЕК), але в наданих документах наймодавцями виступають різні особи. Крім того, в наданому договорі оренди зазначений інший номер свідоцтва про реєстрацію автомобіля марки MAN TGX 18.400 (реєстраційний номер ВА 8701 ЕК). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 10 Додатку № 4 до тендерної документації Учасник надає сканкопію інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлену довідку щодо наявності транспортних засобів для перевезення піску з переліком не менше 12 автомобілів-самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, з яких 4 рамних автомобілів-самоскидів. 2. Надати документи, які підтверджують право користування транспортним засобом марки MAN TGX 18.400 (реєстраційний номер ВА 8701 ЕК), або відповідну інформацію про інший транспортний засіб з відповідними документами, які підтверджують право користування таким транспортним засобом. Прошу надати відповідні документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Інформація про предмет закупівлі: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, код ДК 021:2015-6018 (Перевезення спеціалізованим автомобільним транспортом сипучих матеріалів (пісок) зі Смолінської шахти на Новокостянтинівську шахту) ІD закупівлі: UA-2025-05-01-012258-a. Дата розкриття тендерних пропозицій: 12.05.2025. Учасник процедури торгів, у якого виявлено невідповідності: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНСНАФТА". Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник на виконання вимог Додатку №1 до тендерної документації надав довідку «Відомість про матеріально-технічні ресурси» від 08.05.2025 №08/05/25-3, у п.26 якої зазначено "Екскаватор гусеничний", та свідоцтво про реєстрацію машини "Екскаватор гусеничний" марки Sany SY265C LC, який згідно з технічними характеристиками має об’єм ковша менший, ніж зазначено Замовником у тендерній документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.10 Додатка №4 та Додатка № 1 до тендерної документації: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник надає інформацію (у довільній формі за підписом уповноваженої особи та печаткою, за наявності, Учасника) щодо наявного матеріально-технічного оснащення (обладнання), необхідного для надання послуги за предметом закупівлі. Крім того, Учасник надає інформацію (у довільній формі) щодо: наявності (перелік) у власності Учасника або у користуванні Учасника навантажувальної техніки (а саме: фронтального навантажувача та ексвакатору з об’ємом ковша не менше 1,5 м3), яка буде задіяна під час завантажування піску, наявності (перелік) не менше 12 автомобілів-самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, з яких 4 рамних автомобілів-самоскидів (автомобілі-самоскиди та/або вантажні автомобілі тягачі з напівпричепами самоскидами). В разі використання орендованої техніки, Учасник надає скановані документи (договір з додатками та додатковими угодами) на право користування. Разом з цією інформацією надаються сканкопії свідоцтв про реєстрацію автомобілів, причепів, напівпричепів, які є власністю Учасника або у користуванні Учасника, що будуть задіяні під час перевезення. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог, визначених у тендерній документації Замовника, надати: 1) Сканкопії документів, що підтверджують об’єм ковша екскаватора гусеничного марки Sany SY265C LC, або надати оновлену інформацію та документи щодо ексвакатору з об’ємом ковша не менше 1,5 м3, який буде задіяний під час завантажування піску шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.