Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00
Відкриті торги з особливостями - на підставі п.10 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10 2022 №1178 зі змінами
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 173 464 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 867,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 03359799 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мигович Ганна Василівна |
| Телефон: | 380442570787 |
| E-mail: | GOL_TENDER@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 03041, Україна, Київська область,Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, 87-Г |
2 |
«26» квітня 2025 року після закінчення періоду подачі пропозиції щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору «ДК 021:2015: 60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, UA-2025-04-16-009597-a, найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана електронною системою учасника ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ у процедурі закупівлі Прокат вантажних транспортних засобів із водієм (самоскид, тягач), ДК 021:2015: 60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, UA-2025-04-16-009597-a, виявлено наступні невідповідності: 1.На виконання вимог тендерної документації , п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : «Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію (КЕП)» . Учасник , ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ наклав на тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис (УЕП). Необхідно накласти електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” на тендерну пропозицію (КЕП). 2. На виконання вимог тендерної документації , п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п. 11 Додатку 6 до тендерної документації, учасник повинен надати: «Інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є: – громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); – юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран ; – юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); – юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; – не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);” На виконання даної вимоги , учасник надав довідку Вих № 1112-17 від 21.04.2025 (файл 17 Довідка.pdf) яка містить інформацію не в повному обсязі, а саме : не містить інформації щодо Ісламської Республіки Іран . Необхідно надати Інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є: – громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); – юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран ; – юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); – юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; – не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);” 3.На виконання вимог тендерної документації , п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник повинен надати : «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку №1 тендерної документації.» Згідно Додатку 1 та пункту 1 Додатку 6 тендерної документації, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням: • повної назви Замовника, • контактної інформації (адреса, телефон), • періоду виконання договору, • предмету закупівлі. Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, актів виконаних робіт, вказаного (вказаних) в довідці. Аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою послуг, який поставлявся за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі. На виконання даної вимоги ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ надав довідку Вих.№ 1112-8 від 21.04.2025 яка містить невідповідності ,а саме: зазначено не повну назву Замовника, не вірно зазначено назву предмету закупівлі згідно вказаних договорів, не зазначено адресу замовника щодо договору №81-05/19В від 31.05.2019 , а також не зазначено період виконання договорів. Необхідно надати довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням: • повної назви Замовника, • контактної інформації (адреса, телефон), • періоду виконання договору, • предмету закупівлі. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: «Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, актів виконаних робіт, вказаного (вказаних) в довідці.» ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ у складі пропозиції надав договір №223 від 07.11.2022 року ціна якого згідно п3.1. Договору становить 196 860,00 грн .Згідно актів надання послуг вартість виконаних послуг становить 49 995,00грн, а також учасник надав акт надання послуг №7452 від 16.12.2022 року який містить посилання на договір №04/05-05/22-ІЛН від 05.05.2022, таким чином договір виконаний не в повному обсязі. Необхідно надати акти виконаних робіт у повному обсязі для підтвердження досвіду виконання договору. Також, учасник ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ , згідно зазначеної інформації у довідці Вих.№ 1112-8 від 21.04.2025, надав договір № 81-05/198В від 31.05.2019 року не в повному обсязі, а саме: Учасник надав Додаткову угоду №1, та Додаткову угоду №3, відповідно Додаткова угода №2 відсутня у складі пропозиції. Сума даного договору становить 1 426 054,00 грн, згідно актів надання послуг, вартість виконаних послуг становить 440271,36 грн , таким чином виконаний не в повному обсязі. Необхідно надати Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, актів виконаних робіт, вказаного (вказаних) в довідці 4. На виконання вимог тендерної документації пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - Цінову пропозиції відповідно до додатку 4 до тендерної документації;» - Інформація та документи на підтвердження відповідності технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку 3 до тендерної документації (надати довідку в довільній формі). Учасник, ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ у складі пропозиції надав пропозицію учасника Вих.№ 1112-1 від 21.04.2025, в якій зазначено інформацію (яку не містить вимоги Додаток 4 до тендерної документації) щодо терміну поставки, учасник зазначив: « У Протягом 3 (трьох) календарних днів з дати отримання заявки від КП ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА». Разом з тим, учасник надає лист Вих.№1112-2 від 21.04.2025 в якій зазначено : «Періодичність надання послуг – за заявкою замовника. Послуги надаються на наступну добу після замовлення з подальшою оплатою згідно акта виконаних робіт (надання послуг)», а також лист Вих.№1112-2.1 від 21.04.2025 в якій підтверджує та гарантує відповідність технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку 3 до тендерної документації , тобто Періодичність надання послуг – за заявкою замовника. Послуги надаються на наступну добу після замовлення з подальшою оплатою згідно акта виконаних робіт (надання послуг)». Необхідно надати цінову пропозицію відповідно до додатку 4 до тендерної документації;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.