Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 134 346 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 671,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гарпуль Михайло |
| Телефон: | 380678560145 |
| E-mail: | mykhailo.harpul@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
6 |
24.03.2025 року було оголошено тендерну закупівлю Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»), код ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-008669-a. Найбільш економічно вигідною пропозицією закупівлі Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»), код ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-008669-a електронною системою закупівель було визначено пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛАВУТИЧ» (код ЄДРПОУ 30536192) (далі – Учасник), цінова пропозиція (остаточна) якого склала 4 134 346,00 грн. без ПДВ. На виконання вимог ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, (далі – Закон України «Про публічні закупівлі»), з врахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі – Особливості), необхідно забезпечити розгляд тендерної документації Учасника. Згідно з абзацом 7 пункту 37 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції в порядку, визначеному абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з подачею значного обсягу документів, що надано Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Таким чином з огляду на наведене вище, наявні аргументовані підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника закупівлі Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»), код ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-008669-a, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів.
По закупівлі Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»), код ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-008669-a подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛАВУТИЧ» (код ЄДРПОУ 30536192). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛАВУТИЧ» (код ЄДРПОУ 30536192) виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1. У довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку № 7 до тендерної документації, за наведеною формою, в графі 3 вказано реєстраційний номер АТ8227ВК, а свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу вказано реєстраційний номер АО8227ВК. 2. Довідка учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів надана не згідно наведеної форми, зазначеної в додатку 7 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.1.1. Додатку № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Пункт 1.2.1. Додатку № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати виправлену довідку учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку № 7. 2. Надати виправлену довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів надана не згідно наведеної форми, зазначеної в додатку 7 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.