Закупівлю оголошено - 24-03-2025, 14:44. Дата останніх змін - 16-04-2025, 16:29

Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»)

Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»)... Державна закупівля - UA-2025-03-24-008669-a Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс») від замовника ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" від 3/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-24-008669-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-24-007405-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-03-2025, 14:44
по 29-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-03-2025, 14:44
по 01-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4134346
4 134 346 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:20 671,73 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:44768034 Досьє YouControl
Контактна особа:Гарпуль Михайло
Телефон:380678560145
E-mail:mykhailo.harpul@e-forest.gov.ua
Місцезнаходження:
01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги навантаження, розванта ...
4 134 346 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 30-06-2025
60180000-3
Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "СЛАВУТИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-04-2025 по 30-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , ПОЛАГІВ ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ
Остаточна пропозиція:
4 134 346 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-04-2025, 22:58
Період подачі оскарження:
по 14-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 07-04-25, 12:25:44
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

24.03.2025 року було оголошено тендерну закупівлю Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»), код ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-008669-a. Найбільш економічно вигідною пропозицією закупівлі Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»), код ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-008669-a електронною системою закупівель було визначено пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛАВУТИЧ» (код ЄДРПОУ 30536192) (далі – Учасник), цінова пропозиція (остаточна) якого склала 4 134 346,00 грн. без ПДВ. На виконання вимог ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, (далі – Закон України «Про публічні закупівлі»), з врахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі – Особливості), необхідно забезпечити розгляд тендерної документації Учасника. Згідно з абзацом 7 пункту 37 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції в порядку, визначеному абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з подачею значного обсягу документів, що надано Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Таким чином з огляду на наведене вище, наявні аргументовані підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника закупівлі Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»), код ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-008669-a, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 30-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-04-25, 12:55:42
24

По закупівлі Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»), код ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-008669-a подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛАВУТИЧ» (код ЄДРПОУ 30536192). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛАВУТИЧ» (код ЄДРПОУ 30536192) виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1. У довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку № 7 до тендерної документації, за наведеною формою, в графі 3 вказано реєстраційний номер АТ8227ВК, а свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу вказано реєстраційний номер АО8227ВК. 2. Довідка учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів надана не згідно наведеної форми, зазначеної в додатку 7 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.1.1. Додатку № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Пункт 1.2.1. Додатку № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати виправлену довідку учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку № 7. 2. Надати виправлену довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів надана не згідно наведеної форми, зазначеної в додатку 7 до тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-04-25, 12:55:42
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-24-008669-a-a1
Номер договору:
14-04/37-2025-з
Дата підписання договору:
14-04-2025, 00:01
Строк дії договору:
з 14-04-2025 по 30-06-2025
4 961 215,20 UAH
Ціна договору
4 134 346 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "СЛАВУТИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 134 346 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
31-03-2025, 19:12:18
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
В учасника наявні обладнання, матеріально-технічна база та технології
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
В учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
В учасника наявний документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 14:44:42
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 14:39:02
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 14:39:02
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 14:39:02
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 14:39:02
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 14:39:02
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 14:39:02
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 14:39:02
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 14:39:02
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 14:39:02
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 14:39:02
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      7. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - В учасника наявний документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів , Довідка учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів, за наведеною формою
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - В учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Довідка учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за наведеною формою
                      3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги навантаження, розвантаження, вивезення і перевезення деревини (Радехівське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - В учасника наявні обладнання, матеріально-технічна база та технології
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-03-2025, 14:44:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Довідка учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку 7, за наведеною формою
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ