Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 009 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 047,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області |
| ЄДРПОУ: | 37361483 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ouo.gov.ua |
| Контактна особа: | Юлія Степанова |
| Телефон: | +380667850152 |
| E-mail: | stepanova.jull.s@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08703, Україна, Київська область,місто Обухів, вул. Каштанова, будинок 13 Г, приміщення 720 |
3 |
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 01 квітня 2025 року № 19 м. Обухів Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради від 02.02.2023 № 41 та наказом начальника управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області від 27.03.2025 р № 83 «Призначення уповноваженої особи». У зв’язку з перевіркою тендерної пропозиції наданої учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБУХІВТРАНС" (Код ЄДРПОУ 32448700) (далі – Учасник), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, яку надав учасник процедури закупівлі на виконання вимог Замовника відповідно до пунктів 6, 15, 16, 17 та 27 Додатку 4, до тендерної документації, виправлення (надання) яких не призведе до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції (найменування товару, марки, моделі тощо), а саме: Відповідно до вищезгаданих пунктів Замовник в тендерній документації до закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів «Підвіз школярів по маршрутах громадським транспортом ДК 60130000-8» просив надати: п.6 Документ, який засвідчує щоденний передрейсовий контроль технічного стану автотранспорту або копія договору про надання послуг з технічного обслуговування автотранспорту щодо передрейсового контролю технічного стану автотранспорту п.15 Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). п.16 Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці п.17 Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. п.27 Лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи згідно Закону України «Про санкції». Учасник надав зазначені документи з невідповідностями, а саме: До пункту 6 Додатку 4 – учасник надав довідку, де зазначено гарантію забезпечення контролю технічного стану автобусів перед початком роботи та проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів; До пунктів 15, 16, 17 Додатку 4- учасник надав копію договору, а відповідно і довідку про виконання та лист-відгук, які стосуються іншого виду закупівлі 60140000-1- Нерегулярні пасажирські перевезення; До пункту 27 Додатку 4 – учасник надав довідку, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи згідно Закону України «Про санкції». Учаснику необхідно надати Замовнику відповідно тендерної документації: Документ, який засвідчує щоденний передрейсовий контроль технічного стану автотранспорту або копія договору про надання послуг з технічного обслуговування автотранспорту щодо передрейсового контролю технічного стану автотранспорту Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи згідно Закону України «Про санкції». Всі інші подані документи учасника відповідають вимогам замовника. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункти 6, 15, 16, 17, 27 Додатку 4 ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Відповідно до пункту 43 Постанови 1178 від 12.10.22 р «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник вимагає від Учасника усунути невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин, та надати: Документ, який засвідчує щоденний передрейсовий контроль технічного стану автотранспорту або копія договору про надання послуг з технічного обслуговування автотранспорту щодо передрейсового контролю технічного стану автотранспорту Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи згідно Закону України «Про санкції». Всі інші подані документи учасника відповідають вимогам замовника. ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про вимогу усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБУХІВТРАНС" (Код ЄДРПОУ 32448700) у тендерній документації протягом 24 години в процедурі закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 – 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів «Підвіз школярів по маршрутах громадським транспортом ДК 60130000-8» ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-20-002529-a 2. Повідомлення про вимогу усунути невідповідності учасником обов’язково безоплатно оприлюднити на вебпорталі Уповноваженого органу. Уповноважена особа ______ Юлія СТЕПАНОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.