Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 856 839 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 284,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Бедрій Роман Михайлович |
| Телефон: | 380507503200 |
| E-mail: | bedriy-rm@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП ЛИТВИН ЛАРИСА ІВАНІВНА (ЄДРПОУ/РНОКПП 2558807562. Місцезнаходження: Україна, 07501, Київська обл., Броварський р-н, селище Баришівка, вул. Коцюбинського, будинок 87) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) На підтвердження кваліфікаційного кретерію, учасником не надано документи які передбачені частиною 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. 1.2) Учасником надано довідку «Відомості про учасника» (файл: «ТД.zip») у якій не повністю зазначено «Банківські реквізити обслуговуючого банку». Так, у п. 4 «Банківські реквізити обслуговуючого банку» наданої довідки зазначено лише IBAN – «UA403220010000026007350001809», без зазначення найменування та МФО обслуговуючого банку. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.1.1, пп. 1.1.2 частини 1 та частини 5 додатку 2 до тендерної документації, учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надається: «1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям*: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надані послуги щодо строкового платного користування навантажувальною технікою/ обладнанням та/або оренди/прокату штабелера та/або навантажувальної техніки та/обо навантажувального обладнанням. 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (у випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів). Приклад довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору наведений у додатку 2 до тендерної документації. 5. Відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації)». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учаснику надати: 3.1) Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до пп. 1.1.1-1.1.2 п. 1.1 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації; 3.2.) Нову довідку «Відомості про учасника» (згідно розділу VIII тендерної документації) із зазначенням у п. 4 повної інформації про «Банківські реквізити обслуговуючого банку», а саме: крім IBAN (розрахунковий рахунок)» зазначити найменування та МФО обслуговуючого банку. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.