Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 803 815 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 019,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Гудимович Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380503007778 |
| E-mail: | hudymovych1-oa@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП ДАЦКІВ СТЕПАН ВОЛОДИМИРОВИЧ повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл: «Підписані документи.pdf» у якому містяться документи подання яких передбачено Додатком 2 до тендерної документації, а саме довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Проте у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначені автомобілі, що мають кількість сидячих місць менше 35, що не відповідає вимогам пункту 1.2.1. Додатку 2 до тендерної документації. У довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору некоректно зазначено стан виконання договору, у зв’язку з тим, що послуги надаються як вказано учасником «по даний час» необхідно зазначити, що договір є «частково виконано». Також учасником не надано наступні з передбачених вимогами Додатку 2 до тендерної документації документи: діюча ліцензія на надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом або Витяг Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) з видом господарської діяльності перевезення пасажирів автомобільним транспортом (дозволений вид робіт – внутрішні перевезення пасажирів автобусами) та відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації). 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – Пункти 1.1.1., 1.2.1., 1.2.2., 5, 6 Додатку 2 до Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлені довідки: - про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням стану договору «частково виконано»; - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність не менш ніж 4 (чотирьох) власних / взятих у лізинг / орендованих / найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів із кількістю сидячих місць не менше 35 (тридцяти п’яти) у кожному транспортному засобі із зазначенням - інформації про власника транспортного засобу (юридичну або фізичну особу, за якою зареєстрований транспортний засіб) – найменування/ПІБ, код за ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи, ідентифікаційного номеру (VIN), марки, моделі, року випуску, кількості сидячих місць, форми користування. На підтвердження наявності транспортних засобів надати наступні документи: - якщо учасник є власником транспортного(их) засобу(ів), стосовно кожного такого транспортного засобу надається Витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт); - якщо учасник не є власником транспортного(их) засобу(ів), стосовно кожного такого транспортного засобу надається документ(и), що підтверджує(ють) право користування (тимчасового володіння, лізингу, оренди або користування за договором про надання послуг перевезення транспортних засобів) транспортним(и) засобом(ами). Такими документами можуть бути тимчасовий реєстраційний талон / договір оренди / договір про надання послуг перевезення транспортних засобів / договір лізингу, тощо, при цьому строк дії такого/их документа(ів), що підтверджують право користування зазначеним(и) транспортним(и) засобом(ами), має бути щонайменше протягом строку дії договору про закупівлю, укладання якого планується за результатами торгів (щонайменше до 31.12.2025). На виконання інших вимог Додатку 2 до тендерної документації надати наступні документи: -відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації), - діючу ліцензію на надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом або Витяг Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) з видом господарської діяльності перевезення пасажирів автомобільним транспортом (дозволений вид робіт – внутрішні перевезення пасажирів автобусами). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.