Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 216 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 160 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛО-СЕРВІС" ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 36434288 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Білоконь |
| Телефон: | +380636002363 |
| E-mail: | mi.agro@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 56500, Україна, Миколаївська область,місто Вознесенськ, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 20 |
5 |
За рішенням уповноваженої особи від 14.02.2025р. № 22 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Послуги вантажного самоскида із водієм. Код ДК 021:2015: 60181000-0- Прокат вантажних автомобілів із водієм., унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-02-14-010886-a, (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СпецТехПартнер" Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СпецТехПартнер"виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати, на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг учасник у складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку в довільній формі з інформацією про склад працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, та стаж роботи на підприємстві. Обов’язкова наявність водія автотранспортних засобів. З метою підтвердження зазначеної у довідці інформації Учасник надає копії наказів або витягів з наказів про прийняття на роботу або належним чином завірені копії цивільно-правових угод. На дану вимогу Тендерної документації Учасник не надав копії наказів або витягів з наказів про прийняття на роботу або належним чином завірені копії цивільно-правових угод. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.2. Пункту 1. Додатка 1 до тендерної документації; - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір надання послуг технікою. Довідка повинна містити інформацію щодо назви замовника послуг, номера та предмета договору, строк дії договору, суми договору з ПДВ, адреси та контактних даних замовника послуг. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір надання послуг технікою. Довідка повинна містити інформацію щодо назви замовника послуг, номера та предмета договору, строк дії договору, суми договору з ПДВ, адреси та контактних даних замовника послуг. З метою підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник обов’язково надає копії зазначених аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та документів, що підтверджують його (їх) виконання (акти наданих послуг тощо). На дану вимогу Тендерної документації Учасником була надана довідка про аналогічний договір, проте зазначена не вся інформація про аналогічний договір а саме: строк дії договору, суми договору з ПДВ, адреси та контактних даних замовника послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.3. Пункту 1. Додатка 1 до тендерної документації; - Вимогою Замовника згідно умов тендерної документації було, надати інформацію щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Дану вимогу тендерної документації Учасником не було виконано. Відсутня довідка особистого декларування відсутності підстав для відмови Учаснику за пунктом 47 Особливостей. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2. Додатка 1 до тендерної документації. - Вимогою Замовника згідно умов тендерної документації було надати: Інформацію та документи на підтвердження відповідності технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку № 3 тендерної документації, а саме: Учасник забезпечує, при необхідності, роботу транспортних засобів у нічний час, вихідні та святкові дні незалежно від обсягу робіт/надання послуг згідно заявок Замовника (Учасник повинен підтвердити про погодження із зазначеними умовами листом у довільній формі). Дану вимогу Учасником не було виконано. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 Додатка 1 до тендерної документації та пункт 5. Таблиці 3. Додатку 3 до тендерної документації. - Вимогою Замовника відповідно до технічних умов тендерної документації було: надати інформаційний лист, вказати адресу розташування бази та контактні телефони). На вищезазначену вимогу Замовника, Учасником не було надано такої інформації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 8 Таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації. - Вимога Замовника передбачала в Учасника наявність доказів (дійсні на момент подання пропозиції) проходження технічного огляду вантажно-підіймального механізму транспортного засобу, згідно вимог Порядку ведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.05.2004 №687 (ЧТО, ПТО). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 12 Таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації. - Вимогою Замовник було надати довідку: Відомості про Учасника процедури закупівлі, яка наведена в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасником не надано Довідку наведену в Додатку 2 до тендерної документації Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.2. Пункту 1. Додатка 1 до тендерної документації; 2. Підпункт 1.3. Пункту 1. Додатка 1 до тендерної документації; 3. Пункт 2. Додатка 1 до тендерної документації; 4. Пункт 3 Додатка 1 до тендерної документації та пункт 5. Таблиці 3. Додатку 3 до тендерної документації. 5. Пункт 8 Таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації. 6. Пункт 12 Таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації. - Абзац 3 Пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації . Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 25 лютого 2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.