Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 700 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП Шахта №9 Нововолинська |
| ЄДРПОУ: | 41936988 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марчук Ніна Євгеніївна |
| Телефон: | +380972750570 |
| E-mail: | nyninka24@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 45325, Україна, Волинська область,Село Литовеж, вулиця Шахтарська 37 |
2 |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАХТА №9 «Нововолинська» ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 31 березня 2025 р с. Литовеж № 43 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ПП «Біранд» (далі — Учасник) на закупівлю Перевезення працівників ДП "Шахта №9 Нововолинська" до місця роботи за графіком Класифікація за ДК 021:2015: 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (далі — Закупівля) у складі тендерної пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі послуг передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-02-14-003162-a (далі — Оголошення). Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі —Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна документація не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме : - Додаток 7 Планова калькуляція – Інші втрати (розписати) – не розписано; - Додаток 1 Лист- згода персональні дані адресовано УО з проведення процедур ДП «Львівугілля»; - Довідка до п. 45 – адресована АТ «Укрпошта» зазначено «переможець тендеру», хоча на даному етапі учасник; - Довідка про працівників – невизначено часового визначення періоду досвіду водіння автобусів (години, дні чи роки); - Довідка по п.п. 12 п. 47 адресована «АТ Укрпошта»; - Довідка по п. 47 Особливостей не надані з реєстрів; - Строк дії Медичної довідки водія Дубодєла закінчився 28.02.2025 року; - Порушено вимоги Додатку 4 п.п. 4.1. Кількість транспортних засобів повинна відповідати кількості рейсів, щодо яких учасником подані тендерні пропозиції (кількість рейсів 10 (Десять), а пропозиція містить лише інформацію про 3 (три) автобуси, які мають надавати послуги з перевезення працівників). - Додаток 2 Документації містить кваліфікаційні критерії. - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Якщо учасник є надавачем послуг він надає довідку довільної форми за підписом керівника, яка підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання послуг, копії ліцензій на виконання пасажирських перевезень або витягу Державної служби України з безпеки на транспорті. Якщо учасник не є надавачем послуг, то у складі тендерної пропозиції він надає документальне підтвердження статусу уповноваженого представника виконавця (дилера, дистриб’ютора тощо) цих послуг та довідку довільної форми від виконавця, яка підтверджує наявність автотранспорту та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг та копії ліцензій на виконання пасажирських перевезень або витягу Державної служби України з безпеки на транспорті надавача послуг. Додаток 4 Документації містить перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. 4.1. Кількість транспортних засобів повинна відповідати кількості рейсів, щодо яких учасником подані тендерні пропозиції. Додаток 5 Документації містить цінову пропозицію на закупівлю, яка містить інформацію, зокрема: Кількість рейсів 4, 6. У складі Пропозиції Учасника містяться, зокрема: цінова пропозиція на закупівлю послуг від 27.02.2025 №1 (файл "Цінновапропозиція.pdf"), відповідно до якої зазначено, зокрема: Кількість рейсів 4 Автобус SETRA S 328DT Кількість рейсів 6 - Автобус SETRA S 317HDH; Довідка про наявність матеріально-технічної бази від 26.02.2025 №24 (файл "Довідка МТБ.pdf"), відповідно до якої зазначено про наявність: 1. Автобус SETRA S 328DT 2. Автобус SETRA S 317HDH 3. Автобус SETRA S 315GT-HD. - Відповідно до вимог Документації кількість транспортних засобів повинна відповідати кількості рейсів, щодо яких учасником подані тендерні пропозиції. - Відповідно до цінової пропозиції на закупівлю послуг від 27.02.2025 №1 зазначено про 10 рейсів. - Разом з тим, відповідно до довідки про наявність матеріально-технічної бази від 26.02.2025 № 24 зазначено 3 транспортних засоби, що не відповідає кількості рейсів, зазначених у ціновій пропозиції на закупівлю послуг від 27.02.2025 №1. - Чинна ліцензія Учасника ( за матеріалами з відкритих джерел) від 14.11.2019 року (Наказ 458), а учасником ПП "Біранд" долучена до Пропозиції серії АГ №590631 від 22.06.2011. - Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Провідний юрисконсульт - Провідний фахівець з публічних закупівель – уповноважена особа Ніна МАРЧУК
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.