Закупівлю оголошено - 03-02-2025, 18:37. Дата останніх змін - 27-02-2025, 12:37

Послуги з організації перевезень персоналу по службовим маршрутам для Логістичного терміналу Київ Лівий, с. Дударків АТ «Укрпошта»

Послуги з організації перевезень персоналу по службовим маршрутам для Логістичного терміналу Київ Лівий, с. Дударків АТ «Укрпошта»... Державна закупівля - UA-2025-02-03-016324-a Послуги з організації перевезень персоналу по службовим маршрутам для Логістичного терміналу Київ Лівий, с. Дударків АТ «Укрпошта» від замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" від 2/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-03-016324-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-03-019471-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-02-2025, 18:37
по 09-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-02-2025, 18:37
по 12-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00

Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
12898400
12 898 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:64 492 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:100 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
ЄДРПОУ:21560045 Досьє YouControl
Сайт:http://ukrposhta.ua
Контактна особа:Анисимова Олена Василівна
Телефон:380674564592
E-mail:anysymova-ov@ukrposhta.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з організації перевезе ...
12 898 400 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації перевезень персоналу по службовим маршрутам АТ «Укрпошта» автотранспортом не менше ніж 22 сидячих пасажиромісць

115 000
кілометр
Україна Маршрут №1-Логістичний термінал Київ Правий, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 – Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків; Маршрут №2-Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків –Логістичний термінал Київ Правий, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2; Маршрут №3-Логістичний термінал Київ Правий, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 – Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків; Маршрут №4-Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків – Логістичний термінал Київ Правий, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2; Маршрут №5-метро Бориспільська – Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків; Маршрут №6-Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків – метро Бориспільська; Маршрут №7-метро Чернігівська – Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків; Маршрут №8-Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків – метро Чернігівська; Маршрут №9-Залізничний вокзал
по 31-12-2025
60130000-8
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації перевезень персоналу по службовим маршрутам АТ «Укрпошта» автотранспортом не менше ніж 45 сидячих пасажиромісць

70 000
кілометр
Україна Маршрут №1-Логістичний термінал Київ Правий, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 – Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків; Маршрут №2-Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків –Логістичний термінал Київ Правий, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2; Маршрут №3-Логістичний термінал Київ Правий, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 – Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків; Маршрут №4-Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків – Логістичний термінал Київ Правий, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2; Маршрут №5-метро Бориспільська – Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків; Маршрут №6-Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків – метро Бориспільська; Маршрут №7-метро Чернігівська – Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків; Маршрут №8-Логістичний термінал Київ Лівий, с. Дударків – метро Чернігівська; Маршрут №9-Залізничний вокзал
по 31-12-2025
60130000-8
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
КОЦЯР РОМАН СЕРГІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-02-2025 по 13-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бровари, БАТУРИНСЬКА, буд. 7, 07400, РОМАН КОЦЯР
Остаточна пропозиція:
9 499 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-02-2025, 09:22
Період подачі оскарження:
по 27-02-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 12-02-25, 12:34:55
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Текст рішення та ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ФОП КОЦЯР РОМАН СЕРГІЙОВИЧ, що подана для участі у закупівлі Послуги з організації перевезень персоналу по службовим маршрутам для Логістичного терміналу Київ Лівий, с. Дударків АТ «Укрпошта» код ДК 021:2015 - 60130000-8 Послуги спеціальних автомобільних перевезень пасажирів (UA-2025-02-03-016324-a), необхідно продовжити строк її розгляду. Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 12.02.2025. Уповноважена особа АТ «Укрпошта» КЕП Олена АНИСИМОВА.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 13-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-02-25, 18:04:33
24

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП КОЦЯР РОМАН СЕРГІЙОВИЧ повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Документації Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Форма банківської гарантії наведена у розділі ІХ тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», в якій серед іншого зазначено: «2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції процедури закупівлі відповідно ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" (ДАЛІ - ЗАКОН). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією: відкликання тендерної пропозиції ПРИНЦИПАЛОМ після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання ПРИНЦИПАЛОМ, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання ПРИНЦИПАЛОМ, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання ПРИНЦИПАЛОМ, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений абзацем 15 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом україни “про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою кабінету міністрів україни від 12.10.2022 №1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 особливостей». 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (КРІМ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ); відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію № 641/25-ТГ від 11 лютого 2025 року (надалі – Гарантія) у вигляді електронного документу (архівна папка «12. Підписана гарантія ФОП Коцяр Роман Сергійович»), видану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ». У наданій Учасником банківській гарантії № 641/25-ТГ містяться невідповідності, в частині пунктів 2, 3 та 4 відповідно Розділу ІХ Тендерної документації та вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", в якій серед іншого зазначено: «2. ЦЯ ГАРАНТІЯ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» (ДАЛІ – ЗАКОН) ТА ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 12.10.2022 Р. №1178 «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ, РОБІТ І ПОСЛУГ ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», НА ПЕРІОД ДІЇ ПРАВОВОГО РЕЖИМУ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ ТА ПРОТЯГОМ 90 ДНІВ З ДНЯ ЙОГО ПРИПИНЕННЯ АБО СКАСУВАННЯ» ЗІ ЗМІНАМИ (ДАЛІ – ОСОБЛИВОСТІ). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: - відкликання тендерної пропозиції УЧАСНИКОМ після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю УЧАСНИКОМ, який став переможцем тендеру; - ненадання ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 особливостей; - ненадання ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ З УЧАСНИКОМ, ЯКИЙ СТАВ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ; - відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.» 2. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано - довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність не менш ніж 5 (п’яти) власних / взятих у лізинг/орендованих /найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць не менше сорока п’яти (45) у кожному транспортному засобі та про наявність не менш ніж 5 (п’яти) власних / взятих у лізинг/орендованих/найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць не менше двадцяти двох (22) у кожному транспортному засобі із зазначенням реєстраційних даних щодо кожного транспортного засобу: інформація про власника транспортного засобу (юридичну або фізичну особу, за якою зареєстрований транспортний засіб) – найменування/ПІБ, код за ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи; ідентифікаційний номер (VIN); марка, модель; рік випуску; кількість сидячих пасажирських місць; форми користування (власний/взятий у лізинг/орендований/найманий за договором надання послуг перевезення), свідоцтва про реєстрацію на власні транспортні засоби та договір оренди транспортного засобу №15/01-25 від 15.01.2025. Умови договору оренди транспортного засобу №15/01-25 від 15.01.2025 не містять даних щодо кількості сидячих пасажирських місць в транспортних засобах. Також, у зазначеній вище довідці: В інформації про наявність не менш ніж 5 (п’яти) транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць (не менше 45) у кожному транспортному засобі: - в позиції з даними автомобілю KING LONG (2011) не зазначена модель автомобілю; - в позиції з даними автомобілю TEMSA SAFARI HD 12 (2011) в ідентифікаційному номер (VIN) зайва цифра 1. В інформації про наявність не менш ніж 5 (п’яти) транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць (не менше 22) у кожному транспортному засобі: - в позиції з даними автомобілю MERCEDES-BENZ (2010) не зазначена модель автомобілю. Тому, встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) П.6. Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2) П. 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Уточнену банківську гарантію або зміни до банківської гарантії № 641/25-ТГ від 11 лютого 2025 року в частині викладення пунктів 2, 3 та 4 в новій редакції відповідно до вимог Розділу ІХ Тендерної документації. 2) Уточнені та/або нові наступні документи: Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність не менш ніж 5 (п’яти) власних/взятих у лізинг/орендованих/найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць не менше сорока п’яти (45) у кожному транспортному засобі та про наявність не менш ніж 5 (п’яти) власних/взятих у лізинг/орендованих/найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць не менше двадцяти двох (22) у кожному транспортному засобі. Рік випуску кожного транспортного засобу повинен бути не раніше 2005 року. У довідці обов’язково зазначаються реєстраційні дані щодо кожного транспортного засобу: - інформація про власника транспортного засобу (юридичну або фізичну особу, за якою зареєстрований транспортний засіб) – найменування/ПІБ, код за ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи; - ідентифікаційний номер (VIN); - марка, модель; - рік випуску; - кількість сидячих пасажирських місць; - форми користування. На підтвердження інформації, наведеної у довідці згідно з п.п. 1.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, учасником надаються такі документи: Якщо учасник є власником транспортного(их) засобу(ів), стосовно кожного такого транспортного засобу надається Витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт). Якщо учасник не є власником транспортного(их) засобу(ів), стосовно кожного такого транспортного засобу надається документ(и), що підтверджує(ють) право користування (лізингу, оренди або користування за договором про надання послуг перевезення транспортних засобів) транспортним(и) засобом(ами). Такими документами можуть бути договір оренди / договір про надання послуг перевезення транспортних засобів / договір лізингу, тощо, при цьому строк дії такого/их документа(ів), що підтверджують право користування зазначеним(и) транспортним(и) засобом(ами), має бути щонайменше протягом строку дії договору про закупівлю, укладання якого планується за результатами торгів. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-02-25, 18:04:33
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-03-016324-a-b1
Номер договору:
270225-05Е
Дата підписання договору:
27-02-2025, 00:01
Строк дії договору:
з 27-02-2025 по 31-12-2025
9 499 800 UAH
Ціна договору
9 499 800 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
КОЦЯР РОМАН СЕРГІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 499 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Я, Фізична особа-підприємець Коцяр Роман Сергійович (далі - Учасник) підтверджую, що не має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-02-2025, 22:26:45
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – договір оренди/договір про надання послуг перевезення транспортних засобів/договір лізингу.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – довідка.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – Витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - лист-відгук.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - довідка.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:37:34
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:37:27
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:37:27
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:37:27
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:37:27
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:37:27
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:37:27
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:37:27
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 18:37:27
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків , У разі якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно підпункту 2 пункту 45 Особливостей. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) надає документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації перевезень персоналу по службовим маршрутам для Логістичного терміналу Київ Лівий, с. Дударків АТ «Укрпошта»
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма банківської гарантії наведена у розділі ІХ тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн. (сто тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення пропозиції, банківські реквізити Замовника детально визначені в пунктах 2 та 3 розділу ІІI цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником.
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації перевезень персоналу по службовим маршрутам для Логістичного терміналу Київ Лівий, с. Дударків АТ «Укрпошта»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - лист-відгук.
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. , Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. У випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметься достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів.
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - довідка.
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору , Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: - найменування контрагента, - предмету договору, - номеру та дати укладення договору; - контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надавалися/надаються послуги послуги з організації перевезень персоналу (працівників/пасажирів) та/або пасажирські перевезення (регулярні/нерегулярні).. Приклад довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору наведений у додатку 2 до тендерної документації.
              2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації перевезень персоналу по службовим маршрутам для Логістичного терміналу Київ Лівий, с. Дударків АТ «Укрпошта»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – договір оренди/договір про надання послуг перевезення транспортних засобів/договір лізингу.
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Договір оренди/договір про надання послуг перевезення транспортних засобів/договір лізингу. , Якщо учасник не є власником транспортного(их) засобу(ів), стосовно кожного такого транспортного засобу надається документ(и), що підтверджує(ють) право користування (лізингу, оренди або користування за договором про надання послуг перевезення транспортних засобів) транспортним(и) засобом(ами). Такими документами можуть бути договір оренди/договір про надання послуг перевезення транспортних засобів/договір лізингу, тощо, при цьому строк дії такого/их документа(ів), що підтверджують право користування зазначеним(и) транспортним(и) засобом(ами), має бути щонайменше протягом строку дії договору про закупівлю, укладання якого планується за результатами торгів.
              Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – Витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) , Якщо учасник є власником транспортного(их) засобу(ів), стосовно кожного такого транспортного засобу надається Витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).
              Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – довідка.
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 18:37:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць у транспортних засобах. , Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність не менш ніж 5 (п’яти) власних/взятих у лізинг/орендованих/найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць не менше сорока п’яти (45) у кожному транспортному засобі та про наявність не менш ніж 5 (п’яти) власних/взятих у лізинг/орендованих/найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць не менше двадцяти двох (22) у кожному транспортному засобі. Рік випуску кожного транспортного засобу повинен бути не раніше 2005 року. У довідці обов’язково зазначаються реєстраційні дані щодо кожного транспортного засобу: - інформація про власника транспортного засобу (юридичну або фізичну особу, за якою зареєстрований транспортний засіб) – найменування/ПІБ, код за ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи; - ідентифікаційний номер (VIN); - марка, модель; - рік випуску; - кількість сидячих пасажирських місць; - форми користування. Приклад довідки, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій наведений у додатку 2 до тендерної документації.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ