Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 898 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 64 492 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 100 000 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Анисимова Олена Василівна |
| Телефон: | 380674564592 |
| E-mail: | anysymova-ov@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
5 |
Текст рішення та ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ФОП КОЦЯР РОМАН СЕРГІЙОВИЧ, що подана для участі у закупівлі Послуги з організації перевезень персоналу по службовим маршрутам для Логістичного терміналу Київ Лівий, с. Дударків АТ «Укрпошта» код ДК 021:2015 - 60130000-8 Послуги спеціальних автомобільних перевезень пасажирів (UA-2025-02-03-016324-a), необхідно продовжити строк її розгляду. Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 12.02.2025. Уповноважена особа АТ «Укрпошта» КЕП Олена АНИСИМОВА.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП КОЦЯР РОМАН СЕРГІЙОВИЧ повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Документації Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Форма банківської гарантії наведена у розділі ІХ тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», в якій серед іншого зазначено: «2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції процедури закупівлі відповідно ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" (ДАЛІ - ЗАКОН). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією: відкликання тендерної пропозиції ПРИНЦИПАЛОМ після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання ПРИНЦИПАЛОМ, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання ПРИНЦИПАЛОМ, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання ПРИНЦИПАЛОМ, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений абзацем 15 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом україни “про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою кабінету міністрів україни від 12.10.2022 №1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 особливостей». 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (КРІМ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ); відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію № 641/25-ТГ від 11 лютого 2025 року (надалі – Гарантія) у вигляді електронного документу (архівна папка «12. Підписана гарантія ФОП Коцяр Роман Сергійович»), видану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ». У наданій Учасником банківській гарантії № 641/25-ТГ містяться невідповідності, в частині пунктів 2, 3 та 4 відповідно Розділу ІХ Тендерної документації та вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", в якій серед іншого зазначено: «2. ЦЯ ГАРАНТІЯ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» (ДАЛІ – ЗАКОН) ТА ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 12.10.2022 Р. №1178 «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ, РОБІТ І ПОСЛУГ ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», НА ПЕРІОД ДІЇ ПРАВОВОГО РЕЖИМУ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ ТА ПРОТЯГОМ 90 ДНІВ З ДНЯ ЙОГО ПРИПИНЕННЯ АБО СКАСУВАННЯ» ЗІ ЗМІНАМИ (ДАЛІ – ОСОБЛИВОСТІ). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: - відкликання тендерної пропозиції УЧАСНИКОМ після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю УЧАСНИКОМ, який став переможцем тендеру; - ненадання ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 особливостей; - ненадання ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ З УЧАСНИКОМ, ЯКИЙ СТАВ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ; - відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.» 2. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано - довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність не менш ніж 5 (п’яти) власних / взятих у лізинг/орендованих /найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць не менше сорока п’яти (45) у кожному транспортному засобі та про наявність не менш ніж 5 (п’яти) власних / взятих у лізинг/орендованих/найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць не менше двадцяти двох (22) у кожному транспортному засобі із зазначенням реєстраційних даних щодо кожного транспортного засобу: інформація про власника транспортного засобу (юридичну або фізичну особу, за якою зареєстрований транспортний засіб) – найменування/ПІБ, код за ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи; ідентифікаційний номер (VIN); марка, модель; рік випуску; кількість сидячих пасажирських місць; форми користування (власний/взятий у лізинг/орендований/найманий за договором надання послуг перевезення), свідоцтва про реєстрацію на власні транспортні засоби та договір оренди транспортного засобу №15/01-25 від 15.01.2025. Умови договору оренди транспортного засобу №15/01-25 від 15.01.2025 не містять даних щодо кількості сидячих пасажирських місць в транспортних засобах. Також, у зазначеній вище довідці: В інформації про наявність не менш ніж 5 (п’яти) транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць (не менше 45) у кожному транспортному засобі: - в позиції з даними автомобілю KING LONG (2011) не зазначена модель автомобілю; - в позиції з даними автомобілю TEMSA SAFARI HD 12 (2011) в ідентифікаційному номер (VIN) зайва цифра 1. В інформації про наявність не менш ніж 5 (п’яти) транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць (не менше 22) у кожному транспортному засобі: - в позиції з даними автомобілю MERCEDES-BENZ (2010) не зазначена модель автомобілю. Тому, встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) П.6. Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2) П. 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Уточнену банківську гарантію або зміни до банківської гарантії № 641/25-ТГ від 11 лютого 2025 року в частині викладення пунктів 2, 3 та 4 в новій редакції відповідно до вимог Розділу ІХ Тендерної документації. 2) Уточнені та/або нові наступні документи: Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність не менш ніж 5 (п’яти) власних/взятих у лізинг/орендованих/найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць не менше сорока п’яти (45) у кожному транспортному засобі та про наявність не менш ніж 5 (п’яти) власних/взятих у лізинг/орендованих/найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів із кількістю сидячих пасажирських місць не менше двадцяти двох (22) у кожному транспортному засобі. Рік випуску кожного транспортного засобу повинен бути не раніше 2005 року. У довідці обов’язково зазначаються реєстраційні дані щодо кожного транспортного засобу: - інформація про власника транспортного засобу (юридичну або фізичну особу, за якою зареєстрований транспортний засіб) – найменування/ПІБ, код за ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи; - ідентифікаційний номер (VIN); - марка, модель; - рік випуску; - кількість сидячих пасажирських місць; - форми користування. На підтвердження інформації, наведеної у довідці згідно з п.п. 1.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, учасником надаються такі документи: Якщо учасник є власником транспортного(их) засобу(ів), стосовно кожного такого транспортного засобу надається Витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт). Якщо учасник не є власником транспортного(их) засобу(ів), стосовно кожного такого транспортного засобу надається документ(и), що підтверджує(ють) право користування (лізингу, оренди або користування за договором про надання послуг перевезення транспортних засобів) транспортним(и) засобом(ами). Такими документами можуть бути договір оренди / договір про надання послуг перевезення транспортних засобів / договір лізингу, тощо, при цьому строк дії такого/их документа(ів), що підтверджують право користування зазначеним(и) транспортним(и) засобом(ами), має бути щонайменше протягом строку дії договору про закупівлю, укладання якого планується за результатами торгів. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.