Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2025, 00:00
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів за кодом ДК 021:2015 60130000-8 (Послуги автомобільних перевезень пасажирів). Детально про закупівлю згідно Тендерної документації за предметом закупівлі.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 401 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 005 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 12 000 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 38728507 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
| Контактна особа: | Дяденко Альона Володимирівна |
| Телефон: | 380512500936 |
| E-mail: | DYADENKO@DELTA.USPA.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, |
7 |
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» та з врахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із необхідністю додаткового розгляду документів тендерної пропозиції учасника закупівлі.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "Український морський та портовий сервіс" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів за кодом ДК 021:2015 60130000-8 (Послуги автомобільних перевезень пасажирів). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-01-30-015630-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Український морський та портовий сервіс" виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю товару: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів за кодом ДК 021:2015 60130000-8 (Послуги автомобільних перевезень пасажирів) від 30 січня 2025 року (далі - Тендерна документація від 30.01.2025). 4.1. Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 30.01.2025 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із обов’язковим зазначенням переліку/інформації про наявність власного або орендованого спеціалізованого автомобільного транспорту, який відповідає вимогам Додатку 1 до цієї Тендерної документації. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати скановану копію чинного (-их) документу(-ів), що підтверджує (-ють) наявність у учасника спеціалізованого автомобільного транспорту, необхідного(-их) для надання послуг, що є предметом закупівлі (сканований(-і) технічний(-і) паспорт(-и) на спеціалізований автомобільний транспорт, який(-і) Учасник планує залучати для надання послуг за предметом закупівлі). У складі тендерної пропозиції ТОВ "Український морський та портовий сервіс" надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі від 07.02.2025р. №32-02/25 (далі - Довідка), Договір оренди №2/07-20 від 7 вересня 2020р. (далі - Договір), Інформацію про відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі від 07.02.2025р. №35-02/25 (далі - Інформація). Так, в технічній специфікації до спеціалізованого автомобільного транспорту Інформації зазначається «Спеціалізований автомобільний транспорт повинен бути обладнаний: … Компресором повітряним – потужністю 90 л/хв», в Додатку 1 до Договору з врахуванням Додаткової угоди №2/07-20/1 від 01 лютого 2023р. зазначається «- Компресором повітряним – потужністю 90л/хв», проте Довідка містить інформацію про наявність компресора повітряного продуктивністю 90 л./хв. Таким чином наявні невідповідності характеристик компресора повітряного, що наведені у Довідці та Інформації. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із обов’язковим зазначенням переліку/інформації про наявність власного або орендованого спеціалізованого автомобільного транспорту, який відповідає вимогам Додатку 1 до Тендерної документації з врахуванням п.4.1. цього Повідомлення. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.