Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 223 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 120 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
| Контактна особа: | Віталій Поліщук |
| Телефон: | +380487408108 |
| E-mail: | alexbmw220@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надані документи що підтверджують повноваження керівника щодо права підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі, а саме: протокол загальних зборів учасників (засновників) про призначення директора, президента, голови правління тощо або виписка (витяг) із зазначених документів; наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Наданий протокол не може бути прийнятий до уваги оскільки наданий документ не оригінал, не українською мовою, чим порушено вимоги пункту 7 розділу 1 тендерної документації, та не належної якості (має нізкий рівень чіткості, що не забезпечує можливість коректно прочитати документ), чим порушено вимоги підпункту 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Наданий наказ про прийняття на работу не може бути прийнятий до уваги оскільки наданий документ не оригінал, та не належної якості (має нізкий рівень чіткості, що не забезпечує можливість коректно прочитати документ), чим порушено вимоги підпункту 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - наданий оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для якісного надання послуг, що є предметом закупівлі, не містить інформацію щодо стану вказаних транспортних засобів, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - із змісту наданого оригіналу інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для якісного надання послуг, що є предметом закупівлі, встановлено що вказані транспортні засоби не відповідають вимогам пункту 6 додатку 2 до тендерної документації, оскільки мають менш ніж 26 сидячих місць (без місця водія). - не надані документи що підтверджують наявність у учасника транспортних засобів, які за своєю конструкцією та обладнанням призначені для перевезення пасажирів, необхідних для якісного надання послуг, що є предметом закупівлі, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Надані договори оренди вказаних транспортних засобів не можуть бути прийнятий до уваги оскільки надані документи не належної якості (мають нізкий рівень чіткості, що не забезпечує можливість коректно прочитати документи), чим порушено вимоги підпункту 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, а також нотаріально не посвідчені, що не відповідає вимогам пункту 10.2. наданих відповідних договорів та частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України. Надані документи що підтверджують обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (поліс № ЕР-222881673 та № ЕР-222881896) не можуть бути прийнятий до уваги оскільки надані документи не належної якості (мають нізкий рівень чіткості, що не забезпечує можливість коректно прочитати документи), чим порушено вимоги підпункту 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації - наданий оригінал заповненої інформаційної довідки у формі, наведеній у додатку 2 до тендерної документації не містить підтвердження гарантування виконання зазначених вимог, чим порушено вимоги підпункту 1. пункту 6 розділу 3 тендерної документації. - не надана довідка в довільній формі, яка містить інформацію про кожного окремого субпідрядника/співвиконавця (із зазначенням повного найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, інформації про види послуг які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю, інформацію про орієнтовну вартість послуг субпідрядника/співвиконавця у відсотках до ціни тендерної пропозиції) щодо відсутності у таких суб’єктів господарювання підстав, визначених пунктом 47 Особливостей або довідка про незалучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг, чим порушено вимоги підпункту 8 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати документи що підтверджують повноваження керівника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі, а саме: протокол загальних зборів учасників (засновників)/ єдиного учасника про призначення директора, президента, голови правління тощо або виписка (витяг) із зазначених документів; наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів. - надати оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для якісного надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема: транспортних засобів, які за своєю конструкцією та обладнанням призначені для перевезення пасажирів (далі – автобус) (із зазначенням найменування (марка/модель), реєстраційного номеру, року випуску, його стан) та відповідють вимогам додатку 2 до тендерної документації. - надати документи що підтверджують наявність у учасника транспортних засобів, які за своєю конструкцією та обладнанням призначені для перевезення пасажирів, необхідних для якісного надання послуг, що є предметом закупівлі а саме: - документи, що засвідчують право власності та/або договір/-ори оренди тощо; - свідоцтво про реєстрацію кожного автобусу; - документи, що підтверджують проходження кожного автобусу перевірки технічного стану, дійсних на момент подання тендерної пропозиції; - документи що підтверджують обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів кожного автобусу, дійсних на момент подання тендерної пропозиції. - надати оригінал заповненої інформаційної довідки у формі, наведеній у додатку 2 до тендерної документації та гарантування виконання зазначених вимог. - надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про кожного окремого субпідрядника/співвиконавця (із зазначенням повного найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, інформації про види послуг які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, інформацію про орієнтовну вартість послуг субпідрядника/співвиконавця у відсотках до ціни тендерної пропозиції) щодо відсутності у таких суб’єктів господарювання підстав, визначених пунктом 47 Особливостей або довідку про незалучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.