Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2025, 00:00
Послуги прокату вантажних транспортних засобів з водієм
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 994 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 49 970 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 299 820 UAH |
| Замовник: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
| ЄДРПОУ: | 03351823 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іван Андрієвський |
| Телефон: | +380752888730 |
| E-mail: | andriievskyi2022@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36008, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
14 |
1. Вимога тендерної документації: пункт 3 Додаток 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів). Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі), інформація по якому (яких) відображена у довідці; -документ (документи), що підтверджують виконання аналогічного(их) договору(ів)- акти наданих послуг та/або позитивні листи-відгуки від замовників та документи, що підтверджують здійснення розрахунків за надані послуги. Невідповідність вимогам тендерної документації: Учасник закупівлі ТОВ «САПСАН КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «Аналогічний договір_відгук_докази оплати», де наявний Договір про надання транспортних послуг № 1 від 30 липня 2024 року. Однак, аналізуючи даний Договір, є ознаки того, що договір є некоректно відображеним, а саме нумерація першої сторінки закінчується пунктом 4.2, а наступна починається з пункту 4.3.8. Також, на першій сторінці Сторони іменуються «Замовник» та «Виконавець», а з другої сторінки договору і до підписів сторін Сторони іменуються «Виконавець» та «Співвиконавець». Наведене свідчить про некоректність або помилковість завантаження аналогічного договору. Зобов’язання усунення невідповідності: учасник повинен надати аналогічний договір з коректним відображенням кількості сторінок, нумерації пунктів та найменування Сторін шляхом завантаження даного договору або іншого договору, котрий виконує вимоги тендерної документації щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Вимога тендерної документації: пункт 3 Додаток 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів). Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі), інформація по якому (яких) відображена у довідці; -документ (документи), що підтверджують виконання аналогічного(их) договору(ів)- акти наданих послуг та/або позитивні листи-відгуки від замовників та документи, що підтверджують здійснення розрахунків за надані послуги. Невідповідність вимогам тендерної документації: Учасник закупівлі ТОВ «САПСАН КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції завантажив документи для підтвердження надання послуг, а саме: Акти наданих послуг до договору № 1 від 30 липня 2024 року, але в деяких актах надання послуг відсутні підпис і печатка Замовника ТОВ «ДРСУ Полтава». Перелік актів надання послуг, на яких відсутні підпис та печатка зі сторони Замовника ТОВ «ДРСУ Полтава»: 1. Акт надання послуг № 23 від 30 вересня 2024 р. 2. Акт надання послуг № 24 від 01 жовтня 2024 р. 3. Акт надання послуг № 25 від 02 жовтня 2024 р. 4. Акт надання послуг № 26 від 03 жовтня 2024 р. 5. Акт надання послуг № 27 від 04 жовтня 2024 р. Також, Акт надання послуг № 3 від 02 вересня 2024 року та Акт надання послуг № 4 від 03 вересня 2024 року відскановано некоректно. Частина інформації в акті надання послуг відсутня, що не дозволяє повністю ідентифікувати документ. Зобов’язання усунення невідповідності: Учасник закупівлі повинен надати наступні акти надання послуг із підписом та печаткою Замовника ТОВ «ДРСУ Полтава», а саме: 1. Акт надання послуг № 23 від 30 вересня 2024 р. 2. Акт надання послуг № 24 від 01 жовтня 2024 р. 3. Акт надання послуг № 25 від 02 жовтня 2024 р. 4. Акт надання послуг № 26 від 03 жовтня 2024 р. 5. Акт надання послуг № 27 від 04 жовтня 2024 р. Також, Акт надання послуг № 3 від 02 вересня 2024 року та Акт надання послуг № 4 від 03 вересня 2024 року надати з повною інформацією. 3. Вимога тендерної документації: відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Документи, що розміщуються в системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду (чіткими та розбірливими для читання). Невідповідність вимогам тендерної документації: Учасник закупівлі ТОВ «САПСАН КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції завантажив договори: 1. Договір купівлі-продажу № 291024/2-3019 від 29.10.2024 р. 2. Договір купівлі-продажу № 291024/1-3019 від 29.10.2024 р. Однак, при аналізі даних договорів виявлено, що частина тексту справа не повністю відображена, також, відзначається нечіткість тексту. Зобов’язання усунення невідповідності: Учасник закупівлі повинен надати наступні договори з повним та доступним для перегляду відображенням тексту: 1. Договір купівлі-продажу № 291024/2-3019 від 29.10.2024 р. 2. Договір купівлі-продажу № 291024/1-3019 від 29.10.2024 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.