Період оскарження умов закупівлі - по 25-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 323 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 26 472 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №24 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
| ЄДРПОУ: | 23280367 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Повх |
| Телефон: | +380663333704 |
| E-mail: | lytovchenko13@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 36006, Україна, Полтавська область,місто Полтава, вулиця Шведська Могила, буд. 12 |
3 |
29 січня 2025 року ФОП Шупик Михайло Миколайович ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення ФОП Шупик Михайло Миколайович невідповідностей в інформації та/або документах, наданих складі тендерної пропозиції на закупівлю за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги з перевезення учнів Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24 Полтавської міської ради Полтавської області»), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-08-009256-а. 29 січня 2025 року під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Шупик Михайло Миколайович виявлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1. Відповідно абзацу 1 п.9 Додатку 1 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надається форма пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. Учасник ФОП Шупик Михайло Миколайович надав свою пропозицію щодо участі у закупівлі згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (перевезення учнів з с. Затурино, Полтавського району на навчання до школи та в зворотньому напрямку), що не відповідає умовам Додатку 7 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Форма пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.