Закупівлю оголошено - 08-01-2025, 17:24. Дата останніх змін - 24-01-2025, 13:45

60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів... Державна закупівля - UA-2025-01-08-008573-a 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів від замовника Департамент освіти Полтавської міської ради від 1/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-08-008573-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-08-011601-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 17:24
по 13-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 17:24
по 16-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
19600000
19 600 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:98 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Департамент освіти Полтавської міської ради
ЄДРПОУ:02145725 Досьє YouControl
Контактна особа:Кокоша Тетяна Миколаївна
Телефон:+380668023660
E-mail:tkacenkotana825@gmail.com
Місцезнаходження:
36000, Україна, Полтавська область,м Полтава, вул Соборності 36
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
60130000-8 - Послуги спеціаліз ...
19 600 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

1
послуга
36000 Україна Полтавська область Полтавська міська ОТГ Навчальні заклади освіти
по 31-12-2025
60130000-8
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Комфорт 2024"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-01-2025 по 24-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Полтава, Гоголя, будинок 12, офіс 305, 36000, "Комфорт 2024" ТОВ
Остаточна пропозиція:
19 598 250 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-01-2025, 16:58
Період подачі оскарження:
по 23-01-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-08-008573-a-a1
Номер договору:
2
Дата підписання договору:
24-01-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 24-01-2025 по 31-12-2025
19 598 250 UAH
Ціна договору
16 331 875 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Комфорт 2024"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
19 598 250 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази: а саме довідка в довільній формі, завірена власним підписом та печаткою Учасника про наявність автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення учнів (маршрут) з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 23 місця - 2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 30 місць – 2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 37 місць - 2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 46 місць – 1 автобус, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 51 місце – 3 автобуси необхідних для перевезення дітей згідно маршруту із зазначенням марки та моделі. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції відповідні правовстановлюючі документи, які засвідчують правомірність використання ТЗ: свідоцтво про реєстрацію, яке засвідчує право власності Учасника на даний транспортний засіб або тимчасовий техпаспорт. Сертифікат відповідності на кожен запропонований ТЗ. Всі ТЗ повинні бути ліцензованими і внесені в інформаційну базу Укртрансбезпеки на даного перевізника на момент подачі документів. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Інформацію у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, задіяних у реалізації умов договору. Учасник надає інформацію про працівників, які працюють саме у нього: -копію диплома про освіту медичного працівника (-ів), який проводить щозмінний медичний огляд водіїв (медичні працівники, що проводять щозмінні медичні огляди водіїв, повинні мати кваліфікацію лікаря лікувального профілю та/або молодшого медичного працівника з медичною освітою відповідно до п.13 Постанови КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1001 (із змінами); - копію диплома про професійно-технічну освіту працівників, що перевіряють технічний стан та виконують роботи з технічного обслуговування і ремонту автобусів (у) відповідно до п.12 Постанови КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1001 (із змінами); - копії сторінок трудових книжок працівників, що перевіряють технічний стан та виконують роботи з технічного обслуговування і ремонту автобусів (стаж не менше одного року) відповідно до п.12 Постанови КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1001 (із змінами). Учасник обов’язково надає інформацію про водіїв автобусів, які будуть надавати послуги з підвозу учнів (не менше двох водіїв (1 з них – підмінний)) на кожен маршрут, а саме: - копії сторінок трудових книжок водіїв автобусів (стаж роботи водіїв автобусів, які будуть надавати послуги з підвозу учнів, не менше 5-ти років) відповідно до Закону України "Про автомобільний транспорт» (із змінами); -копії посвідчення водіїв категорії «Д».
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
2.1 Інформацію, виконану у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в додатку 2.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами надання послуг, що є аналогічними предмету даної процедури закупівлі. Для виконання даного критерію достатньо надання інформації за щонайменше за двома аналогічними договорами, що підтверджується у встановлений спосіб із наданням інформації та документів за наступними вимогами: -2.2 Копії аналогічних договорів щодо надання послуг аналогічних предмету закупівлі або його окремих етапів. Копії договорів надаються згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.2.1. Додатку 5 до тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною таких договорів та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. У договорах або у інформації, яка оприлюднювалась замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», повинна бути відображена інформація із кодом закупівлі, визначеним у порядку та на умовах передбачених Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом МЕРіТУ від 17.03.2016 № 454 або Наказом МЕРіТУ від 15.04.2020 № 708. У разі відсутності договору(ів), що вкладено у письмовому вигляді, як виключення, може надаватись копія первинного(их) документу(ів), яким підтверджується виконання господарської операції. 2.3. Учасник повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметами щодо надання послуги, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі. Для документального підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань у складі пропозиції учасником надаються: 2.3.1. зведена інформацію із посиланнями на окремі сторінки в мережі Інтернет Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua), на яких розміщено інформацію із деталями окремої(их) транзакції(й) про фактично здійснені платежі за надані послуги (або виконані роботи) процедуризакупівлі учаснику (надавачу/виконавцю аналогічних послуг/робіт) згідно до наданих аналогічних договорів, згідно до вимоги п.2.2 Додатку 5 до тендерної документації.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:27:01
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:24:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:24:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:24:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:24:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:24:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:24:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:24:44
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:24:44
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              6. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази: а саме довідка в довільній формі, завірена власним підписом та печаткою Учасника про наявність автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення учнів (маршрут) з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 23 місця - 2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 30 місць – 2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 37 місць - 2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 46 місць – 1 автобус, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 51 місце – 3 автобуси необхідних для перевезення дітей згідно маршруту із зазначенням марки та моделі. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції відповідні правовстановлюючі документи, які засвідчують правомірність використання ТЗ: свідоцтво про реєстрацію, яке засвідчує право власності Учасника на даний транспортний засіб або тимчасовий техпаспорт. Сертифікат відповідності на кожен запропонований ТЗ. Всі ТЗ повинні бути ліцензованими і внесені в інформаційну базу Укртрансбезпеки на даного перевізника на момент подачі документів. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Інформацію у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, задіяних у реалізації умов договору. Учасник надає інформацію про працівників, які працюють саме у нього: -копію диплома про освіту медичного працівника (-ів), який проводить щозмінний медичний огляд водіїв (медичні працівники, що проводять щозмінні медичні огляди водіїв, повинні мати кваліфікацію лікаря лікувального профілю та/або молодшого медичного працівника з медичною освітою відповідно до п.13 Постанови КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1001 (із змінами); - копію диплома про професійно-технічну освіту працівників, що перевіряють технічний стан та виконують роботи з технічного обслуговування і ремонту автобусів (у) відповідно до п.12 Постанови КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1001 (із змінами); - копії сторінок трудових книжок працівників, що перевіряють технічний стан та виконують роботи з технічного обслуговування і ремонту автобусів (стаж не менше одного року) відповідно до п.12 Постанови КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1001 (із змінами). Учасник обов’язково надає інформацію про водіїв автобусів, які будуть надавати послуги з підвозу учнів (не менше двох водіїв (1 з них – підмінний)) на кожен маршрут, а саме: - копії сторінок трудових книжок водіїв автобусів (стаж роботи водіїв автобусів, які будуть надавати послуги з підвозу учнів, не менше 5-ти років) відповідно до Закону України "Про автомобільний транспорт» (із змінами); -копії посвідчення водіїв категорії «Д».
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1 Інформацію, виконану у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в додатку 2.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами надання послуг, що є аналогічними предмету даної процедури закупівлі. Для виконання даного критерію достатньо надання інформації за щонайменше за двома аналогічними договорами, що підтверджується у встановлений спосіб із наданням інформації та документів за наступними вимогами: -2.2 Копії аналогічних договорів щодо надання послуг аналогічних предмету закупівлі або його окремих етапів. Копії договорів надаються згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.2.1. Додатку 5 до тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною таких договорів та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. У договорах або у інформації, яка оприлюднювалась замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», повинна бути відображена інформація із кодом закупівлі, визначеним у порядку та на умовах передбачених Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом МЕРіТУ від 17.03.2016 № 454 або Наказом МЕРіТУ від 15.04.2020 № 708. У разі відсутності договору(ів), що вкладено у письмовому вигляді, як виключення, може надаватись копія первинного(их) документу(ів), яким підтверджується виконання господарської операції. 2.3. Учасник повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметами щодо надання послуги, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі. Для документального підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань у складі пропозиції учасником надаються: 2.3.1. зведена інформацію із посиланнями на окремі сторінки в мережі Інтернет Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua), на яких розміщено інформацію із деталями окремої(их) транзакції(й) про фактично здійснені платежі за надані послуги (або виконані роботи) процедуризакупівлі учаснику (надавачу/виконавцю аналогічних послуг/робіт) згідно до наданих аналогічних договорів, згідно до вимоги п.2.2 Додатку 5 до тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:24:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ