Період оскарження умов закупівлі - по 20-11-2024, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 82 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 410 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
| ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Неубауер Наталія Валеріївна |
| Телефон: | +380567679711 |
| E-mail: | zakupivli2023@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
1 |
ПРОТОКОЛ № 109/02 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 26 листопада 2024 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ФОП "ПЛАЧИНТА РУВИМ ВІКТОРОВИЧ" поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 60180000-3 «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» (Послуги із завантаження/розвантаження та перевезення майна структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-15-010619-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 15.11.2024 в системі електронних закупівель за № UA-2024-11-15-010619-a було оголошено процедуру закупівлі послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 60180000-3 «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» (Послуги із завантаження/розвантаження та перевезення майна структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)). 25.11.2024 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ФОП "ПЛАЧИНТА РУВИМ ВІКТОРОВИЧ" з ціною 64`990,00 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ФОП "ПЛАЧИНТА РУВИМ ВІКТОРОВИЧ" виявила наступне. ПП. 1.1. П. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, «1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх/ його встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - заповненої та підписаної цінової пропозиції згідно з Додатком 5 до тендерної документації; - інформації та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі чи опис предмета закупівлі) – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації; - лист-згоду з умовами проєкту договору, викладеного у Додатку 4 до тендерної документації; - лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб, дані яких подаються у складі тендерній пропозиції (на керівника Учасника, уповноважену особу на підписання документів (договору) від імені Учасника, працівників Учасника) – згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації; - документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю; - інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.». У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "ПЛАЧИНТА РУВИМ ВІКТОРОВИЧ" не надано лист-згоду з умовами проєкту договору, викладеного у Додатку 4 до тендерної документації, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду з умовами проєкту договору, викладеного у Додатку 4 до тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником ФОП "ПЛАЧИНТА РУВИМ ВІКТОРОВИЧ" помилка не призводить до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ФОП "ПЛАЧИНТА РУВИМ ВІКТОРОВИЧ", протягом 24 годин виправити невідповідності у тендерній пропозиції, поданій для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 60180000-3 «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» (Послуги із завантаження/розвантаження та перевезення майна структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-15-010619-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.