Період оскарження умов закупівлі - по 18-10-2024, 00:00
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-10-04-012231-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 3 150 144 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 31 501,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tsoua.com/ |
| Контактна особа: | Філоненко Сергій Леонідович |
| Телефон: | 380442397759 |
| E-mail: | FILONENKO-SL@TSOUA.COM |
| Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область,Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
4 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ДЛС" (код ЄДРПОУ 40768418) в складі своїй тендерній пропозиції надав (завантажив), згідно вимог п.п.1.1.1 п.1.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації, Гарантійний лист Учасника (файл «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.PDF від 10 жовтня 2024 12:56») в якому не в повній мірі зазначена назва предмету закупівлі згідно оголошення відповідно до вимог інформації зазначеної в примітці 2: 2 Зазначається повна назва предмету закупівлі згідно оголошення. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.1.1.1 п.1.1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа Учасника, що складений за формою, яку наведено у Додатку 1.1 до тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимоги п.п.2.1.1 п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації, Учасником в складі тендерної пропозиції надано (завантажено) інформацію про виконання (повне або часткове) Учасником торгів, аналогічних договору(ів) з надання послуг, не за формою згідно вищезазначених вимог. (файл «3довідка про виконання.PDF від 10 жовтня 2024 12:56»). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.2.1.1 п.2.1. розділу І та п.1 розділу II Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) довідки, про виконання (повне або часткове) Учасником торгів, аналогічних договору(ів)** з надання послуг за формою, наведеною нижче: № з/п Назва підприємства із яким укладено договір П.І.Б. особи та телефон, яка відповідала за виконання договору від організації з якою укладено аналогічний договір Предмет договору Номер договору та дата укладання Термін виконання договору 1 2 3 4 5 6 3) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ДЛС" (код ЄДРПОУ 40768418) в складі своїй тендерній пропозиції надав (завантажив), згідно вимог п.п.2.1.2 п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації, оригінал(и) та/або електронну(і) копію(ї) та/або скановану(і) копію(ї) договору(ів)*, що наведений(і) Учасником в довідці про виконання (повне або часткове) аналогічних договорів**, згідно пункту 2.1.1, а саме: договір №0109-22 від 01.09.2022р з ТОВ «Перший Універмаг» без додатку 1 до договору Тарифи на послуги з організації і виконання пасажирських перевезень. (файл «Договір Перший Універмаг.pdf від 10 жовтня 2024 12:56») Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.2.1.2 п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) договору(ів)*, що наведений(і) Учасником в довідці про виконання (повне або часткове) аналогічних договорів**, згідно пункту 2.1.1. * Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі зазначення у довідці згідно пункту 2.1.1. даного додатку більш ніж одного договору належним виконанням пункту 2.1.2. є надання скан-копії хоча б одного із договорів, що зазначений у цій довідці. ** Під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) слід розуміти договір (договори) з нерегулярних пасажирських перевезень та/або договір з надання послуг таксі та/або послуги транспортних агентств з перевезення пасажирів легковими автомобіля та/або мікроавтобусами та/або послуг інформаційних платформ з забезпечення перевезень пасажирів легковими автомобілями та/або мікроавтобусами та/або послуг з внутрішніх перевезень пасажирів легковими автомобілями на замовлення. 4) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ДЛС" (код ЄДРПОУ 40768418) не надано (не завантажено): а). оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення), чим не виконано вимоги п.п. 3.1. п. 3 розділу I Додатку 2 до тендерної документації; б). оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідку (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України, чим не виконано вимоги п.п. 3.2. п. 3 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.3.1 та п.п.3.2 п.3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для юридичних осіб - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). Для юридичних осіб - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідка (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ).
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42540055) в складі своїй тендерній пропозиції не надав (не завантажив), згідно вимог п.п.1.1.1 п.1.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації, оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа Учасника, що складений за формою, яку наведено у Додатку 1.1 до тендерної документації. Учасником в складі своїй тендерній пропозиції надано (завантажено) у формі електронного документу Гарантійний лист Учасника (файл «Done - 24-1232_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx від 21 жовтня 2024 10:30») без накладеного на нього КЕП/УЕП уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам п. 1 розділу II Додатку 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.1.1.1 п.1.1 розділу І та п. 1 розділу II Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.п.1.1.1 п.1.1 розділ І: Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа Учасника, що складений за формою, яку наведено у Додатку 1.1 до тендерної документації. п. 1 розділ II: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Тобто учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП) або удосконалений електронний підпис (далі - УЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно ч. 3 Додатку 2 цієї тендерної документації. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП або УЕП: - на пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155) кваліфікований електронний підпис КЕП або УЕП на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. Допускається використання УЕП замість кваліфікованого електронного підпису КЕП, у випадках, що визначені чинним законодавством України. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign або https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимоги п.п.2.1.1 п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації, Учасником в складі тендерної пропозиції надано (завантажено) інформацію про виконання (повне або часткове) Учасником торгів, аналогічних договору(ів) з надання послуг, не за формою згідно вищезазначених вимог. (файл «Довідка, 2.1 Аналогічний договір.pdf від 21 жовтня 2024 10:30»). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.2.1.1 п.2.1. розділу І та п.1 розділу II Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) довідки, про виконання (повне або часткове) Учасником торгів, аналогічних договору(ів)** з надання послуг за формою, наведеною нижче: № з/п Назва підприємства із яким укладено договір П.І.Б. особи та телефон, яка відповідала за виконання договору від організації з якою укладено аналогічний договір Предмет договору Номер договору та дата укладання Термін виконання договору 1 2 3 4 5 6 3) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42540055) в складі своїй тендерній пропозиції не надав (не завантажив), згідно вимог п.п.2.1.2 п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації, оригінал(и) та/або електронну(і) копію(ї) та/або скановану(і) копію(ї) договору(ів)*, що наведений(і) Учасником в довідці про виконання (повне або часткове) аналогічних договорів**, згідно пункту 2.1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.2.1.2 п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) договору(ів)*, що наведений(і) Учасником в довідці про виконання (повне або часткове) аналогічних договорів**, згідно пункту 2.1.1. * Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі зазначення у довідці згідно пункту 2.1.1. даного додатку більш ніж одного договору належним виконанням пункту 2.1.2. є надання скан-копії хоча б одного із договорів, що зазначений у цій довідці. ** Під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) слід розуміти договір (договори) з нерегулярних пасажирських перевезень та/або договір з надання послуг таксі та/або послуги транспортних агентств з перевезення пасажирів легковими автомобіля та/або мікроавтобусами та/або послуг інформаційних платформ з забезпечення перевезень пасажирів легковими автомобілями та/або мікроавтобусами та/або послуг з внутрішніх перевезень пасажирів легковими автомобілями на замовлення. 4) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42540055) в складі своїй тендерній пропозиції не надав (не завантажив), згідно вимог п.п.2.1.3 п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації, оригінал(и) та/або електронну(і) копію(ї) та/або скановану(і) копію(ї) відгука(ів) від підприємства, для якого виконувались роботи/надавались послуги учасником торгів, що підтверджує досвід та добросовісне виконання/часткове виконання договору, скан-копію якого надано згідно п. 2.1.2 Додатку 2. до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.2.1.3 п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) відгука(ів)* від підприємства, для якого виконувались роботи/надавались послуги учасником торгів, що підтверджує досвід та добросовісне виконання/часткове виконання договору, скан-копію якого надано згідно п. 2.1.2 цього додатку. У відгуку має бути обов’язково зазначено номер договору і дату його укладання. * У разі надання Учасником скан-копій більше, ніж одного договору, належним виконанням пункту 2.1.3 є надання відгука про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів. 5) Перелік виявлених невідповідностей: Тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42540055) підписана/складена від імені керівника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" - директора Горовенко Тетяни Василівни. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" не надано (не завантажено): а). оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення), чим не виконано вимоги п.п. 3.1. п. 3 розділу I Додатку 2 до тендерної документації; б). оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідку (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України, чим не виконано вимоги п.п. 3.2. п. 3 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.3.1 та п.п.3.2 п.3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для юридичних осіб - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). Для юридичних осіб - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідка (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ). 6) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42540055) в складі своїй тендерній пропозиції не надав (не завантажив), згідно вимог п.п.7.1. п.7 розділу І Додатку 2 до тендерної документації, скан-копію/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-ій) ліцензії/-й, що підтверджує/-ють наявність у учасника процедури права надання послуг з перевезення пасажирів відповідно до вимог Закону Україна "Про ліцензування видів господарської діяльності", чинного/-их на кінцеву дату подання пропозицій з зазначенням: внутрішні перевезення пасажирів на таксі та/або внутрішні перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.7.1. п.7 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Скан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-ій) ліцензії/-й, що підтверджує/-ють наявність у учасника процедури права надання послуг з перевезення пасажирів відповідно до вимог Закону Україна "Про ліцензування видів господарської діяльності", чинного/-их на кінцеву дату подання пропозицій з зазначенням: внутрішні перевезення пасажирів на таксі та/або внутрішні перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.