Період оскарження умов закупівлі - по 16-09-2024, 00:00
Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 825 000 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 9 125 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 54 750 UAH |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Свідерська Тетяна Володимирівна |
Телефон: | 380507002130 |
E-mail: | sviderska-tv@ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
14 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІО-ТРАНС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником не дотримані вимоги п.2 розділу ІІІ тендерної документації Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, а саме: Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія, що надана учасником не містить кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та не дозволяє перевірку такого підпису. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - п.2 розділу ІІІ тендерної документації Інструкція з підготовки тендерних пропозицій; п. 6 Додатку 2 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель Забезпечення тендерної пропозиції разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.