Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2024, 00:00
Перевізник повинен щоденно у навчальні дні надавати послуги по перевезенню учнів до навчального закладу та у зворотньому напрямку, що визначається Замовником як одна послуга протягом одного навчального дня.Якість послуг повинна відповідати умовам, встановленим чинним законодавством до послуг даного виду та тендерної документації. Розрахунки за надані послуги здійснюється Замовником у національній валюті України 100% оплати шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Перевізника впродовж 7 (семи) робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання – передачі наданих послуг. Строк (термін) надання послуг: по 31 грудня 2024 року (включно), крім вихідних, канікулярних днів та інших днів (які можуть виникнути поза волею Сторін), погоджених із Замовником.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 178 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 890,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОВАДНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44450000 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ovadnivska-gromada.gov.ua |
Контактна особа: | Ганна Савюк |
Телефон: | +380634314759 |
E-mail: | annasavjuk1988@gmail.com |
Місцезнаходження: | 44720, Україна, Волинська область,село Овадне, вул.Перемоги, будинок 20 |
0 |