Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44250562 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гордієвський Сергій Іванович |
Телефон: | 380362266626 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33013, Україна, Рівненська область,Рівне, вул.Шевченка, будинок 45 |
3 |
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ І БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «15» липня 2024 року м. Рівне №1 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Давидюком Миколою Олексійовичем (ІПН 2459303274) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Транспортні послуги для забезпечення потреб Рівненського об”єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки Рівненської області, підрозділів територіальної оборони ЗСУ, добровольчих формувань територіальних громад у Рівненській області». ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № : UA-2024-07-04-002855-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано: - Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що запропоновано для виконання робіт/надання послуг, які є предметом закупівлі № вих. 111 Т від 08.07.2024р., де в рядку 6 зазначено свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу №ЛХХ 112722, проте на підтвердження надано свідоцтво №СХО 545089. - Копії актів виконаних робіт, проте їх сума не відповідає сумі договору з врахуванням додаткової угоди. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток № 1 до тендерної документації: 1.1 Довідка Учасника, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасника згідно форми 1, що буде використовуватися при виконанні робіт (наданні послуг). …………………………………….. - Документальне підтвердження наявності техніки надається щодо кожної позиції, наведеної у довідці у вигляді свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на власний транспортний засіб, або тимчасовий реєстраційний талон на орендований транспортний засіб, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу до якого він виданий, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ, що відповідають за безпеку руху, оформлене відповідно до Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів всіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 07.09.1998 року №1388; 2. Додаток № 1 до тендерної документації: 3.1. Інформація про досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) у вигляді довідки згідно форми 3 та копію (-ї) такого (-их) договору (-ів), акту(-ів) виконаних робіт (або інших документів, які підтверджують надання послуг/виконання робіт). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: Надати інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що запропоновано для виконання робіт/надання послуг із зазначенням в рядку 6 правильного номера свідоцтва відповідно до наданої копії. Надати копії актів виконаних робіт, сума яких відповідає аналогічному договору з врахуванням додаткової угоди. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Сергій ГОРДІЄВСЬКИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.