Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2024, 00:00
Строк надання послуг: Послуги надаються систематично за окремими Заявками Замовника, з дати укладання Договору до 28.02.2025 року (включно).
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 966 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 99 320 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Нос |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | olena.nos@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку зі значним зменшенням загального фінансування на 2025 рік та необхідністю оптимізації витрат підприємства закупівля Ц_24П-107_ДК 021:2015 – 60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Послуги з перевезення пасажирів вантажопасажирськими транспортними засобами на шасі із колісною формулою 4х4) на умовах, що зазначені в тендерній документації є не актуальною. Дані обставини свідчать про виникнення підстав для відміни закупівлі у зв`язку з скороченням обсягу видатків.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
27-09-2024, 00:00
Період оскарження:
з 16-09-2024, 10:51 по 27-09-2024, 00:00
Документи:
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника: 1.) Учасником, на виконання вимог пункту 1 Додатку № 2.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано не в повному обсязі заповнений Опитувальник Контрагента - юридичної особи (файл з назвою «Додяток 5 Опитувальник.pdf.»), наявність якого передбачена додатком № 5 до тендерної документації, а саме пунктом 8.3.Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів. 2.) Учасником, на виконання вимог пункту 2 розділу 1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано: - довідку Відомості про досвід виконання аналогічних договорів (файл з назвою «Таблиця 1.pdf»), що не відповідає вимогам Замовника, зокрема: в довідці відсутня інформація про строк дії договорів та контактні телефони Замовників; по позиції 7 відсутня інформація про адресу Замовника; по позиції 1 предмет договору №УГВС 196/25-23 від 27.06.2023 зазначено не у відповідності до п.2.1. вказаного договору. - договір №УГВС 196/25-23 від 27.06.2023 (файл з назвою «Договір УГВС 196-25-23.pdf»), що не відповідає вимогам Замовника, зокрема: відсутні додатки до договору (Додатки №1-№10 до Договору), відсутня Додаткова угода №1 від 19.03.2024, що є невід’ємною частиною договору, договір виконаний не в повному обсязі. 3.) Учасником, на виконання вимог підпункту 3 пункту 1. розділу 2. «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Статуту учасника (файл з назвою «3. Статут 2019.PDF»), в якому наявне обмеження на укладання договору про закупівлю (в п.8.4. Статуту передбачено, що директор Товариства укладає в Україні та за її межами договори, вчиняє інші юридичні дії та видає доручення про укладення таких договорів та представництво інтересів Товариства іншими особами. Укладення директором угод на суму понад 10 000 000 (десять мільйонів) гривень вимагає попереднього схвалення загальними Зборами учасників»), при цьому, учасником не надано Рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю. 4.) Учасником, на виконання вимог підпункту 2 пункту 1 розділу 1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано скан–копії договорів оренди (файли з назвою «Договір оренди 01-07-3-23», «Договір оренди 05-072023»). Строк дії вищевказаних договорів оренди транспортних засобів, що будуть використані для виконання обов’язків по договору, до 31.12.2023 року з можливою пролонгацією. При цьому, у складі документів не надано підтвердження чинності даних договорів на весь строк надання послуг (до 28.02.2025). Згідно вимог тендерної документації «Документи повинні бути чинними на весь період надання послуг. У випадку, коли документи не чинні на весь період надання послуг, то Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Гарантійний лист в довільній формі, в якому зобов’язується продовжити термін дії документів на термін, що не менший за період надання послуг.» Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.) Вимога п.1 Додатку № 2.1 до тендерної документації, Додатку № 5 до тендерної документації. 2.) Вимога п. 2 розд.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації. 3.) Вимога пп.3 п.1 розд.2. «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації. 4.) Вимога пп.2 п. 1 розд.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.) Учаснику необхідно надати інформацію про Структуру власності згідно Додатку №5 до тендерної документації «Опитувальник Контрагента-юридичної особи» (вкладка «Додаток - структура власності»). 2.) Учаснику необхідно: 1. Надати довідку/лист у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). *Аналогічний договір – це договір щодо надання (виконання) послуг з перевезення пасажирів легковими та/або вантажопасажирськими транспортними засобами. 2. Надати скан-копію виконаного(их) договору(-ів) із додатками (якщо є такі додатки), зазначених в Таблиці №1 (з оригіналу або з копії) (достатньо однієї скан-копії договору). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3. Надати скан-копію відгуку(-ів)/рекомендації (з оригіналу або з копії) від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами) скан-копія якого(-их) надається для підтвердження виконання *аналогічного (-их) договору (-ів), зазначених в Таблиці №1, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення договору (достатньо однієї скан-копії відгуку/рекомендації). Документи згідно пунктів 2. та 3. цього критерію надаються учасником по будь-якому договору, вказаному в довідці/листі згідно пункту 1., при чому такі документи повинні бути надані по одному і тому ж договору, що вказаний в довідці/листі згідно пункту 1. цього критерію. 3.) Учаснику необхідно надати Рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю. 4.) Учаснику необхідно надати Гарантійний лист в довільній формі, в якому зобов’язується продовжити термін дії документів (файли з назвою «Договір оренди 01-07-3-23», «Договір оренди 05-072023») на термін, що не менший за період надання послуг (до 28.02.2025). До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.