Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 837 326,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 76 747,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Олена Нос |
Телефон: | +380532515489 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ФОП "Антонов Сергій Володимирович" (код ЄДРПОУ 3681508092): 1. Учасником не надано: 1. скан-копії (з оригіналу або з копії) з документів для підтвердження наявності дозвільних документів, які дійсні на весь період надання послуг, виданих на Учасника закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: Ліцензії для надання послуг з перевезення пасажирів. Дозволений вид робіт: внутрішні перевезення пасажирів автобусами. Або 2. довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів, у разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації не видаються/не реєструються; 2. Учасником надано Лист щодо повноважень посадових осіб № 10 від 06.06.2024р. ( назва файлу «Лист щодо повноважень посадових осіб ФОП Антонов СВ (Вих10).pdf»), в якому в переліку документів, що підтверджують повноваження посадових осіб щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю зазначено: ІПН, проте вказаний файл не надано Учасником. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені: 1. п.п.1, п.п.2 п.2 Розділу Інші вимоги до учасників закупівель Додатку №1 до тендерної документації; 2. п.п.2 п.1 Розділу Інші вимоги до учасників закупівель Додатку №1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Учаснику необхідно надати : 1.скан-копії (з оригіналу або з копії) з документів для підтвердження наявності дозвільних документів, які дійсні на весь період надання послуг, виданих на Учасника закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: Ліцензії для надання послуг з перевезення пасажирів. Дозволений вид робіт: внутрішні перевезення пасажирів автобусами. Формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації (залежно від часу видачі зазначених документів) або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніхредакціях законодавчих актів, але за умови чинності дозвільного(-их) документів); У випадку, коли надані дозвільні документи не дійсні на весь період надання послуг, то Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Гарантійний лист в довільній формі, в якому зобов’язується продовжити термін дії дозвільного документу на термін, що не менший за період надання послуг. 2. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів, у разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації не видаються/не реєструються. 2.Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а саме: ІПН. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.