Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 30 774 985,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 307 749,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
| ЄДРПОУ: | 14309787 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vostgok.com.ua |
| Контактна особа: | БАСАРАБ Микола Миколайович |
| Телефон: | +380997400870 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область,місто Жовті Води, вул. Горького, 2 |
13 |
Учасник процедури торгів, у якого виявлено невідповідності: Приватне підприємство "УКРТРАНСЗБУТ" (ЄДРПОУ 41645824). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник надав сканкопію Аналогічного договору від 27.01.2023 № 43ПР (відповідно до пункту 8.1 договір діє до 31.12.2023) і акти надання послуг від 31.01.2023 № 2 та від 27.06.2023 № 102, з яких не вбачається належне виконання зобов’язань за цим договором. 2. Учасник надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 06.06.2024 № 36, але за окремими позиціями таблиці надана інформація не відповідає даним, зазначеним у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, а саме: невірно вказано: • модель тягача – п.1, п.2, п.4, п.7, п.9, п.15. За пп.1-10 Довідки від 06.06.2024 № 36 Учасник, відповідно до свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, не надав договір оренди, а у пропозиції надав Договір про надання транспортних послуг від 15.01.2024 № 15/01 з ТОВ "ФОРСАЖ СІТІ", при цьому інформація про залучення співвиконавців у складі тендерної пропозиції не надана. Крім того, у пункті 1.1 (п’ята зноска) договору оренди від 01.05.2024 № 010524-1 з ФОП Костін Євгеній Володимирович невірно вказана модель тягача, зазначена в п.15 Довідки від 06.06.2024 № 36. 3. Учасник не надав: інформацію про те, що учасник погоджується з усіма істотними умовами, викладеними в проекті договору; інформацію в довільній формі про згоду (дозвіл) на обробку своїх персональних даних відповідно до Законодавства України; інформацію в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля; інформацію в довільній формі про те, що Учасник процедури закупівлі не має (або має) не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником; інформацію про залучення / незалучення співвиконавця до надання послуги. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Учасник надає сканкопію аналогічного договору на предмет закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі в частині предмета закупівлі, що заплановано Замовником до придбання (зокрема акти надання послуг). Аналогічний договір, термін дії якого не закінчився та який виконаний не в повному обсязі на момент подання Учасником тендерної пропозиції, приймається до розгляду за умови надання документа про його виконання на момент подання Учасником тендерної пропозиції та відгуку контрагента (замовника послуги) щодо належного виконання зобов’язань за цим договором. Дата відгуку має бути не більше 10-тиденної давнини від дати подання тендерної пропозиції. Аналогічним вважається договір, який відповідає предмету закупівлі за найменуванням або показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник надає інформацію (у довільній формі) щодо наявного транспорту (перелік транспортних засобів (автомобілі самоскиди та/або вантажні автомобілі тягачі з напівпричепами самоскидами) із задніми бортами вантажопідйомністю не менше 20 т), необхідного для надання послуг за предметом закупівлі, а також сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні при перевезенні (не менше 10 одиниць). В разі використання орендованої техніки, Учасник надає скановані документи (договір з додатками та додатковими угодами) на право користування з наданням сканкопій свідоцтв про реєстрацію орендованих транспортних засобів. 3. Відповідно до пункту 8, 9, 10, 11, 13 Додатку № 4 до тендерної документації Учасником надається сканкопія: Інформації про те, що Учасник погоджується з усіма істотними умовами, викладеними в проєкті договору (Додаток 5); Інформації в довільній формі про згоду (дозвіл) посадової (службової) особи Учасника / фізичної особи – Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, на обробку персональних даних відповідно до Законодавства України. Надання такої інформації Учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб'єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію; Інформації в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля; Для підтвердження відсутності підстав для відхилення, передбачених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, Учасник повинен надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов'язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов'язався сплатити відповідні зобов'язання та відшкодування завданих збитків; Інформації в довільній формі (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та лист-згоду такого співвиконавця на залучення до участі у закупівлі (з зазначенням обсягу послуг, що планується надавати співвиконавцем, посади та ПІБ його керівника, з підписом уповноваженої особи співвиконавця), або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (співвиконавців). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати акти надання послуг, які б підтверджували повне виконання Аналогічного договору від 27.01.2023 № 43ПР, або інший аналогічний договір з документами, що підтверджують його виконання у повному обсязі. 2. Надати оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 06.06.2024 № 36 з коректним зазначенням інформації відповідно до свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Надати договір оренди з ТОВ "ФОРСАЖ СІТІ" на транспортні засоби за пунктами 1-10 Довідки від 06.06.2024 № 36 відповідно до свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Надати договір оренди або інший договір, що підтверджує право користування транспортним засобом: MAN XF 95.480 (АЕ 3182 ІТ) (п.15 Довідки). 3. Надати сканкопії: інформації про те, що учасник погоджується з усіма істотними умовами, викладеними в проекті договору; інформації в довільній формі про згоду (дозвіл) на обробку своїх персональних даних відповідно до Законодавства України; інформації в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля; інформації в довільній формі про те, що Учасник процедури закупівлі не має (або має) не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником; інформації про залучення / незалучення співвиконавця до надання послуги. Прошу надати відповідні документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник процедури торгів, у якого виявлено невідповідності: Фізична особа-підприємець ЛЕНІВ НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА (ІПН 2898720986). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник надав сканкопію Аналогічного договору від 01.12.2023 № 01/12/23 (відповідно до пункту 6.5 договір чинний до 01.12.2024) з актом надання послуг від 28.12.2023 № 25, але не надав лист-відгуку контрагента (замовника послуги) щодо належного виконання зобов’язань за цим договором. 2. Учасник надав Перелік транспортних засобів вантажопідйомністю не менше 20 т, але за окремими позиціями таблиці надана інформація (дивись позиції таблиці зверху вниз) не відповідає даним, зазначеним у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, а саме: невірно вказано: • модель тягача – п.1, п.2, п.3, п.5, п.6, п.8; • марка напівпричепа – п.9; • номер свідоцтва про реєстрацію – п.2 (тягач/напівпричеп); п.4 (напівпричеп); п.5 (тягач). За п.4 Переліку транспортних засобів вантажопідйомністю не менше 20 т ні тягач (ВА 4183 ВО), ні напівпричеп (ВА 4183 ХР) не зазначені у договорі оренди від 01.06.2020 № 01/06/20. Крім того, у пункті 1.1.2 договору оренди від 01.06.2020 № 01/06/20 невірно вказаний номер державної реєстрації транспортного засобу – напівпричепа CARNEHL (ВА 3157 ХО). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Учасник надає сканкопію аналогічного договору на предмет закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі в частині предмета закупівлі, що заплановано Замовником до придбання (зокрема акти надання послуг). Аналогічний договір, термін дії якого не закінчився та який виконаний не в повному обсязі на момент подання Учасником тендерної пропозиції, приймається до розгляду за умови надання документа про його виконання на момент подання Учасником тендерної пропозиції та відгуку контрагента (замовника послуги) щодо належного виконання зобов’язань за цим договором. Дата відгуку має бути не більше 10-тиденної давнини від дати подання тендерної пропозиції. Аналогічним вважається договір, який відповідає предмету закупівлі за найменуванням або показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник надає інформацію (у довільній формі) щодо наявного транспорту (перелік транспортних засобів (автомобілі самоскиди та/або вантажні автомобілі тягачі з напівпричепами самоскидами) із задніми бортами вантажопідйомністю не менше 20 т), необхідного для надання послуг за предметом закупівлі, а також сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні при перевезенні (не менше 10 одиниць). В разі використання орендованої техніки, Учасник надає скановані документи (договір з додатками та додатковими угодами) на право користування з наданням сканкопій свідоцтв про реєстрацію орендованих транспортних засобів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати лист-відгук контрагента (замовника послуги) щодо належного виконання зобов’язань за Аналогічним договором від 01.12.2023 № 01/12/23. Дата відгуку має бути не більше 10-денної давнини від дати подання тендерної пропозиції. 2. Надати оновлений Перелік транспортних засобів вантажопідйомністю не менше 20 т, з коректним зазначенням інформації відповідно до свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. 3. Надати договір оренди або інший договір, що підтверджує право користування транспортними засобами: MAN TGS 24.440 (ВА 4183 ВО), PACTON (ВА 4183 ХР) (п.4 Переліку), CARNEHL (ВА 3157 ХО) (п.3 Переліку). Прошу надати відповідні документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник процедури торгів, у якого виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНСНАФТА" (ЄДРПОУ 37425507). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник надав Довідку від 05.06.2024 № 05/06/24-3 з відомостями про матеріально-технічні ресурси, в якій у пункті 22 невірно зазначено номер Договору оренди техніки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник надає інформацію (у довільній формі) щодо наявного транспорту (перелік транспортних засобів (автомобілі самоскиди та/або вантажні автомобілі тягачі з напівпричепами самоскидами) із задніми бортами вантажопідйомністю не менше 20 т), необхідного для надання послуг за предметом закупівлі, а також сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні при перевезенні (не менше 10 одиниць). В разі використання орендованої техніки, Учасник надає скановані документи (договір з додатками та додатковими угодами) на право користування з наданням сканкопій свідоцтв про реєстрацію орендованих транспортних засобів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати відкориговану Довідку з відомостями про матеріально-технічні ресурси Прошу надати відповідні документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник процедури торгів, у якого виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "БАРНАТ" (ЄДРПОУ 37272378). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник надав Довідку від 10.06.2024 № Д1.2 про наявність вантажного транспорту та сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, у двох з яких реєстраційні номери не відповідають даним, зазначеним в довідці. 2. Учасник надав сканкопію Договору на надання послуг від 01.03.2024 № 0103-24 з перевезення вантажу, при цьому не надав листа-згоду такого співвиконавця на залучення до участі у закупівлі, а у Довідці від 10.06.2024 № Д4.13 повідомив про не залучення співвиконавця до надання послуги. 3. Учасник надав Довідку від 10.06.2024 № Д4.12 про учасника або його кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (акціонера), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, але не зазначив інформацію стосовно Ісламської Республіки Іран. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник надає інформацію (у довільній формі) щодо наявного транспорту (перелік транспортних засобів (автомобілі самоскиди та/або вантажні автомобілі тягачі з напівпричепами самоскидами) із задніми бортами вантажопідйомністю не менше 20 т), необхідного для надання послуг за предметом закупівлі, а також сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні при перевезенні (не менше 10 одиниць). В разі використання орендованої техніки, Учасник надає скановані документи (договір з додатками та додатковими угодами) на право користування з наданням сканкопій свідоцтв про реєстрацію орендованих транспортних засобів; 2. Відповідно до пункту 13 Додатку № 4 до тендерної документації учасником надається сканкопія інформації в довільній формі (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та лист-згоду такого співвиконавця на залучення до участі у закупівлі (з зазначенням обсягу послуг, що планується надавати співвиконавцем, посади та ПІБ його керівника, з підписом уповноваженої особи співвиконавця), або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (співвиконавців). 3. Відповідно до пункту 12 Додатку № 4 до тендерної документації Учасник надає інформацію у разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах або зазначає у інформації про відсутність таких підстав. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію стосовно переліку наявного вантажного транспорту та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. В разі використання орендованої техніки, надати скановані документи (договір з додатками та додатковими угодами) на право користування таким транспортом з наданням сканкопій свідоцтв про реєстрацію орендованих транспортних засобів. 2. У разі залучення співвиконавця надати інформацію в довільній формі (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та лист-згоду такого співвиконавця на залучення до участі у закупівлі (з зазначенням обсягу послуг, що планується надавати співвиконавцем, посади та ПІБ його керівника, з підписом уповноваженої особи співвиконавця). 3. Надати інформацію відповідно до пункту 12 Додатку № 4 до тендерної документації. Прошу надати відповідні документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.