Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Оплата наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за фактично надані послуги протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаного акту наданих послуг Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).Виконавець зобов’язаний надати якісне та належне надання послуг. Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Інформація про технічні вимоги: Відповідно до умов договору та згідно додатку 4 до тендерної документації. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 197 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 985,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 43023377 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Соколюк |
| Телефон: | +380679526501 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 13331, Україна, Житомирська область,Бердичівський р-н., с. Швайківка, вул. Осівка, буд. 1А |
1 |
Встановлено, що аналогічний договір від 28.08.2023 № 65 надано не в повному обсязі (відсутній розділ V), а також без Специфікації, яка відповідно до пункту 1.1 розділу І вказаного договору є його додатком та, в якому зазначено частину істотних умов, яка стосується предмету закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку № 5 до тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП «Савчук Андрій Миколайович» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа вирішила оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП «Савчук Андрій Миколайович» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.