Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 10 080 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 100 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 302 400,00 UAH |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Оксана Харламова |
Телефон: | +380679963756 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
3 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав банківську гарантію №39192/1 від 30.04.2024 року від АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», яка не відповідає вимогам п. 7 Розділу І «Загальні положення». Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до п. 7 Розділу І «Загальні положення» зазначеної тендерної документації оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається на підставі вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) з урахуванням Особливостей та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Рекомендований перелік надійних вітчизняних банківських установ розміщується на офіційному веб-сайті Замовника у підрубриці «Нормативна документація» рубрики «Закупівлі». У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно частина «Інформація щодо тендерної документації» забезпечення тендерної пропозиції має містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, відповідно до вимог п 7 розділ І «Загальні положення» в складі тендерної пропозиції надати банківську гарантію.
1) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.п 1.1 п 1 розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку 1 до тендерної документації учасник надає Довідку за наведеною у формі таблиці Додатку № 1.1.1. «Відомості про матеріально-технічні ресурси». На виконання даного кваліфікаційного критерію в складі своєї тендерної пропозиції Учасником надано: - 1.1. довідку у визначеній тендерною документацією формі із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, що відповідають переліку мінімальних вимог, зазначеному у тендерній документації, але в п.6, в стовпчику (найменування) зазначено «Вантажний автомобіль (тягач), а саме: DAF CF 85.430», а у стовпчику (Марка, модель, державний реєстраційний номер) не коректно зазначено «Марка: TE». У свідоцтві про реєстрацію авто наданому Учасником (файл DAF CF 85.430.pdf ) зазначено Марку «DAF». Довідку відображено у файлі «1.1. Довідка.pdf». 1.2. На підтвердження вимог, що зазначені у п.п.1.2. пункту 1 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації учасником НАДАНО НЕ У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ документи, що підтверджують право користування транспортними засобами, що запропоновані Учасником для надання послуг внаслідок наступного: 1) Учасником у файлі «1.2. Договір Оренди ТЗ.pdf» оприлюднено договір оренди транспортних засобів №3/05-23 від 24.05.2023 року, що укладений Учасником ТОВ «НВП "УКРГЕОНАФТОГАЗСЕРВІС" (Орендар за Договором) з ФОП ШЕПЕЛЬ ВАСИЛЬ АНАТОЛIЙОВИЧ (код за ДРФО:2468922511, орендодавець за Договором), що є власником спеціалізованого сідельного тягача – Е (MAN TGS 18.400) (держ. реєстрац. номер BI1435CP) та спеціалізованого напівпричепу- цистерни- Е (MAGYAR SR3MEF) (держ. реєстрац. номер BI5557XM). Однак у означеному Договорі Учасник заретушував місце підпису Сторін, які в даному випадку не можуть бути конфіденційною інформацією, оскільки відповідно до п.12.1. цього Договору – Договір вступає в силу з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін. Внаслідок вищезазначених дій Учасника у Замовника немає можливості перевірити наявність підпису Сторін Договору та встановити факт його належного оформлення та укладення. Таким чином, ВІДСУТНІСТЬ можливості перевірки ПІДПИСІВ СТОРІН у договорі свідчить про відсутність підтвердження ПРАВА КОРИСТУВАННЯ ВІДПОВІДНИМИ ТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ. 2) Учасником у файлі «1.3. Договір Оренди ТЗ.pdf» оприлюднено Договір оренди транспортного засобу №1/05-23 від 24.04.2023 року, що укладений Учасником ТОВ «НВП "УКРГЕОНАФТОГАЗСЕРВІС" (Орендар за Договором) з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО_ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АМКО» (код ЄДРПОУ: 31758541, Орендодавець за Договором), що є власником спеціалізованого напівричепу- цистерни-Е (SCHMITZ SPR24) (держ. реєстрац. номер BI3703XM). Однак у означеному Договорі Учасник заретушував місце підпису сторін, які в даному випадку не можуть бути конфіденційною інформацією, оскільки відповідно до п.12.1. цього Договору – Договір вступає в силу з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін. Внаслідок вищезазначених дій Учасника у Замовника немає можливості перевірити наявність підпису Сторін Договору та встановити факт його належного оформлення та укладення. Таким чином, ВІДСУТНІСТЬ можливості перевірки ПІДПИСІВ СТОРІН у договорі свідчить про відсутність підтвердження ПРАВА КОРИСТУВАННЯ ВІДПОВІДНИМИ ТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пп. 1.1 п 1 розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку 1 до тендерної документації: учасник надає Довідку за наведеною у формі таблиці Додатку № 1.1.1. «Відомості про матеріально-технічні ресурси» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, що необхідні для виконання послуг. пп. 1.2 п 1 розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати, на підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів з технічними характеристиками, зазначених у довідці згідно з п.п. 1 зазначеного критерію, наступні документи: - скановані копії свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу* з актами приймання-передачі, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, на виконання вимоги п 1 розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог п 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано довідку за наведеною формою про виконання аналогічних Договорів, але в довідці по позиціям №2 та № 3 на надання аналогічних послуг для філії «УГВ Сервіс» та ТОВ «ТАКРОМ Україна» не зазначено код ЄДРПОУ. До того ж по позиції 2 у довідці по Договору з філією «УГВ Сервіс» заначено статус виконання як «Виконується» але у наданому Договорі зазначено строк дії до 30.04.2024 р. Довідку відображено у файлі «2.1. Відомості виконання аналогічних договорів.pdf». - Учасником надано скановані копії Договорів із додатками, що відображені у наданій Учасником довідці але деякі оприлюднені Договори не підтверджують аналогічність за предметом закупівлі, а саме Договори №ТУ- 100122 (файл «2.4. Договір Такром м» та № БТ-04012024 (файл «2.5. Договір Буртехніка.pdf»). Також Договір №01/07/20-БТ (файл «2.2. Договір Буртехніка м.pdf») не може братися до уваги, оскільки Учасник заретушував місце підпису сторін, які в даному випадку не можуть бути конфіденційною інформацією, оскільки відповідно до п.8.1. цього Договору – Договір набирає чинності з дати підписання обома Сторонами. Внаслідок вищезазначених дій Учасника у Замовника немає можливості перевірити наявність підпису Сторін Договору та встановити факт його належного оформлення та укладення. Таким чином, ВІДСУТНІСТЬ можливості перевірки ПІДПИСІВ СТОРІН у Договорі свідчить про відсутність підтвердження його виконання. Тому, лише один із наданих Договорів підтверджує виконання аналогічних послуг, документ відображено у файлі «2.3. Договір УГВ-Сервіс м.pdf». - Учасником не надано рекомендаційного листа чи листа відгуку від Замовника за наданими Учасником Договорами про належне виконання зобов’язань за аналогічними Договороми. Рекомендаційний лист, що оприлюднено Учасником, котрий відображено у файлі «2.6. Рекоменд лист УКРГЕОНАФТОГАЗСЕРВІС.pdf» НЕ може братися до уваги оскільки Договір, що зазначено у даному листі не підтверджу є аналогічність за його предметом. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п. 2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає: -скановану (-і) копію (-ї) та/або сканований (-і) оригінал (-и) аналогічного (-их) договору (-ів) в частині надання послуг з перевезення зріджених газів вантажними автомобілями, що обладнані цистернами (ємностями), зазначеного в Довідці згідно з п.2.1. Такий договір (-ори) повинен(-ні) містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та які можуть бути належним чином заретушовані. -скановану копію відгуку(-ів)/рекомендації від замовника за договором(-ами) про належне виконання зобов’язань за аналогічним(-ми) договором(-ами), наданого (-их) згідно з п.2.2. (достатньо однієї скан-копії відгуку/рекомендації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, на виконання вимоги п. 2 розділу 1 частини 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надати: - скановану копію відгуку(-ів)/рекомендації від замовника за договором(-ами) про належне виконання зобов’язань за аналогічним(-ми) договором(-ами), наданого (-их) згідно з п.2.2. (достатньо однієї скан-копії відгуку/рекомендації). На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог п 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації. 3) Перелік виявлених невідповідностей: вимога п.1 розділу 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації передбачає: «1. Надати лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 дотендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи…» На вищевказану вимогу, Учасник завантажив до Системи скан-копію листа (файл «3.1. Лист право підпису»), також, вимога п.3 розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації передбачає: «3. Надати скановані копії статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину…» На вищезазначену вимогу, Учасник завантажив до Системи скан-копію Статуту (файл «3.3.3. CТАТУТ УКРГЕОНАФТОГАЗСЕРВIC (нова редакція від 08.11.2018 р.). pdf»), пунктом 7.4 якого передбачені наступні обмеження (в частині виключних компетенції Загальних зборів): «….приймає рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінцець попереднього квартвлу….» Враховуючи, що Учасник не завантажив до Системи інформацію щодо вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу/ рішення Загальних зборів на вчинення правочину, вищевказане свідчить про не виконання Учасником вимоги тендерної документації (в частині підтвердження повноважень уповноваженої особи Учасника). Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 2 «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації 1. Надати лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2. Надати копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 3. Надати скановані копії статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, на виконання вимоги п.1 розділу 2 «Кваліфікаційніх критеріїв до учасників закупівель» Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження повноважень уповноваженої особи Учасника необхідно завантажити до Системи інформацію щодо вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу/ рішення Загальних зборів на вчинення правочину.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.