Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-03-2024, 12:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 283 222,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 416,11 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Одночасний |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Харківський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки |
| ЄДРПОУ: | 08166355 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максим Биканов |
| Телефон: | +380577349231 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Відповідно до розділу ІІ додатку 2 до оголошення від учасника вимагалось надати у складі своєї пропозиції скановані кольорові копії наступних документів, зокрема передбачалось надання: -протокол перевірки технічного стану транспортного засобу, дійсний на дату подання пропозиції та протягом строку надання послуг, у разі визнання Учасника Переможцем -поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, дійсний на дату подання пропозиції та протягом строку надання послуг, у разі визнання Учасника Переможцем; Перевізши наданні протоколи перевірки технічного стану транспортного засобу та поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів встановлено, що в окремих полюсах та протоколів закінчився строк дії та інформації чи документів, щодо продовження їх дії, від Учасника не надано, керуючись п. 8 Постанову Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 № 1275 який передбачає: У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Пунктом 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено що: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Надаємо Учаснику ТОВ "АВТО-ОВІ" на виправлення невідповідності у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.