Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 9 845 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 98 450,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
ЄДРПОУ: | 05465258 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна МАХМУДОВА |
Телефон: | 380444682106 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04073, Україна, Київська область,Київ, провулок Куренівський,15-А. м. Київ |
5 |
В пункті 1 Розділу ІІІ тендерної документації зазначається таке: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: 1) Тендерна пропозиція, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається вартість предмету закупівлі - сума (ціна пропозиції з урахуванням ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується).». Учасник у складі своєї пропозиції надав заповнену та підписану Тендерну пропозицію, яка не містить інформацію визначену Замовником у Формі тендерної пропозиції, наведеної в Додатку 1 тендерної документації, після таблиці із розрахунком вартості послуг. На виправлення вище вказаної невідповідності учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Тендерну пропозицію, яка повністю відповідає Формі тендерної пропозиції, наведеної в Додатку 1 тендерної документації. Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до вимог підпунктів 2.1. та 2.2. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації повинен був надати: «2.1. Довідка (складена за Формою №2 цього додатку) про наявність техніки, зазначеної в Додатку 3 тендерної документації, обладнання та матеріально-технічної бази Учасника на відстані не більше 25 км від меж Оболонського району м. Києва (зазначати адресу та відстань) для оперативного надання послуг в робочі дні, у вихідні та святкові дні при необхідності. 2.2. Документи, з усіма додатками та невід’ємними частинами, на права власності та/або володіння, та/або користування технікою. Документи повинні бути чинними на весь період надання послуг(скановані оригінали свідоцтва про реєстрацію та якщо техніка орендована додатково надати договір оренди з переліком техніки (які діють протягом терміну надання послуг, визначеного тендерною документацією).». Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку, складену за Формою №2 додатку 2 до тендерної документації, з переліком техніки та переліком документів, що підтверджують правовий статус даної техніки, а саме – договорів оренди. У пункті 24 даної довідки зазначається Причіп-платформа_Е ПР MUE_LER MITTEL TAL (вантажопідйомністю 27 т), який перебуває у користуванні Учасника на підставі договору оренди машин та обладнання № 15/03/2024-1 від 15.03.2024, укладеного з ФОП Халамейдик М.В. У той же час, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія договору оренди машин та обладнання № 15/03/2024-1 від 15.03.2024. На виправлення вище вказаної невідповідності учасник у складі своєї пропозиції відповідно до вимог Розділу І Додатку 2 до тендерної документації повинен надати: - копію договору оренди машин та обладнання № 15/03/2024-1 від 15.03.2024. Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації повинен був надати: «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, який складається з Розділів І-ІІ Додатку 3 цієї тендерної документації.». У примітках до Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації зазначається, що всі документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі PDF, містити чіткі та розбірливі зображення, мати назву, яка відповідає назві документу. Учасник у складі своєї пропозиції надав ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, який складається з Розділів І-ІІ Додатку 3 цієї тендерної документації, із заповненою Таблицею 1, зображення якої виходить за межі сторінки з правого боку та є нечитабельним. На виправлення вище вказаної невідповідності учасник у складі своєї пропозиції відповідно до Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації повинен надати: - ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, який складається з Розділів І-ІІ Додатку 3 цієї тендерної документації, із заповненою Таблицею 1 належної якості. Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до вимог пункту 3 Таблиці 1 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації повинен був надати: «довідку в довільній формі (із зазначенням засобів зв’язку) про наявність власної диспетчерської служби». Учасник у складі своєї пропозиції надав лист про наявність власної диспетчерської служби (вих. № 15/03-12 від 15.03.2024) підписаний електронним підписом директора Учасника – Хорис Н.М., але у тексті листа зазначений директор – Асауленко Т.В. На виправлення вище вказаної невідповідності учасник у складі своєї пропозиції відповідно до Розділу І Додатку 3 до тендерної документації повинен надати: - довідку в довільній формі (із зазначенням засобів зв’язку) про наявність власної диспетчерської служби із зазначенням вірних відомостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.