Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Прокат вантажних транспортних засобів із водієм за кодом ДК 021:2015 - 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: територія ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний), або за заявкою Замовника. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 718 360,00 грн. без ПДВ / 862 032,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.02.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Якщо виконавець не є платником ПДВ - оплата здійснюється за фактично надані послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг та виставленого виконавцем рахунку, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг. Якщо виконавець є платником ПДВ - оплата здійснюється за фактично надані послуги поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання сторонами відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 718 360,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 591,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Контактна особа: | Мошун Наталія Володимирівна |
Телефон: | 380487381719 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
3 |