Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04055009 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шимченко Віта Олександрівна |
| Телефон: | 380979543739 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Закупівля оголошена 19 лютого 2024 року відповідно до службової записки про закупівлю послуги заступника міського голови. 04 березня 2024 року відбулося розкриття пропозицій щодо процедури відкритих торгів з особливостями за предметом предмету Послуг перевезення вантажів автомобільним транспортом з оператором відповідно до коду ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів. Першою економічною вигідною тендерною пропозицією є учасника ТОВ «БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ АВТОБУСНИЙ ПАРК» в сумі: 999 600,00 грн. Відповідно, проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника Протокольним рішенням № 134/05-22 уповноваженої особи Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 29 лютого 2024 року до Учасника висунуто вимогу про усунення невідповідностей. Учасник 01 березня 2024 року виправив невідповідності у своїй тендерній пропозиції, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, протягом 24 годин відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Так, відповідно до Протокольного рішення № 200/05-22 уповноваженої особи Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 20 березня 2024 року було продовжено до 60 днів для укладання договору про закупівлю у зв’язку із тим, що закупівля проведена на очікувану вартість і тоді існувала затримка фінансування витрат замовника у зв’язку з затримкою виділення коштів на Білоцерківській міської ради VIII скликання для заключення договору. Так, станом на 03 травня 2024 року Білоцерківською міською радою VII скликання не прийнято рішення про виділення коштів на програму, згідно якої було оголошено дану закупівлю, тому строк 60 днів для укладання договору про закупівлю закінчився. І, включаючи вищенаведені пояснення, уповноваженою особою прийнято рішення відмінити дану закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-05-2024, 00:02
Період оскарження:
з 03-05-2024, 12:25 по 14-05-2024, 00:00
Документи:
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання вище зазначених норм Закону та Постанови є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей: 1. В пропозиції Учасника відсутній «Гарантійний лист, що Учасник зобов’язується розпочати надання Послуг протягом 24 (двадцять чотирьох) годин з моменту отримання письмової заявки від Замовника (відповідними засобами зв’язку, а саме: листом, факсом, електронною поштою, по телефону) із зазначенням найменування Техніки та бажаної кількості годин роботи (наданих послуг) та надавати їх до моменту отримання повідомлення Замовника про припинення надання Послуг.», відповідно до Додатка № 1 Тендерної документації. Зважаючи на вищевикладене, Учаснику надається повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.