Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 160 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Пилипецька сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04350843 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пуйо Ганна Іванівна |
| Телефон: | +380314625025 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 90011, Україна, Закарпатська область,Пилипець, 75 |
3 |
Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» для підтвердження відповідності запропонованої учасником послуги технічним вимогам Замовника необхідно надати: 1. Копію полісу страхування транспортних засобів, які будуть задіяні під час надання послуг. 2. Копію акту обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, які будуть задіяні під час надання послуг
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.