Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 180 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради |
ЄДРПОУ: | 41210422 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Максим Шиндер |
Телефон: | +380512370597 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, б. 20 |
2 |
Згідно з п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника Голінко Світлана Сергіївна, ІПН 2862211468 виявлено наступні невідповідності – помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме: - учасником не дотримано п. 3 частини 3 Додатку 1 до Тендерної документації в частині необхідності надання у складі своєї пропозиції копії довідки/картки (належним чином завіреної) про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань - сторінку паспорта з відповідною відміткою, або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу; - учасником не дотримано абз.7 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо необхідності надання у складі своєї пропозиції скан-копiї (-й) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акти наданих послуг/акт приймання-передачі). У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищевикладеним, уповноважена особа вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.