Період оскарження умов закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 198 720,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 993,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління спорту департаменту розвитку Львівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 40982389 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чудійович Оксана Миколаївна |
Телефон: | 380322975869 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, площа Ринок, будинок 1 |
1 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 41 і 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. п. 2.1.2. підпункту 2.1 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати документи (накладні або акти) на підтвердження фактичного надання послуг за договором / договорами зазначеними в наданій Учасником довідці». Учасник не виконав цієї вимоги та не надав документів зазначених вище. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи (накладні або акти) на підтвердження фактичного надання послуг за договором / договорами зазначеними в наданій Учасником довідці. 2. Відповідно до 2.1.3. підпункту 2.1 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати позитивні відгуки/відгук від контрагентів/а за наданим договором/договорами, із зазначенням вихідного реєстраційного номера та дати надання відгуку, найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання своїх обов’язків орендодавцем, відсутність претензій до орендодавця протягом виконання договору. Інформація, вказана у відгуку/відгуках має відповідати інформації вказаній у довідці, наданій на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, має відповідати договорам, наданим на підтвердження досвіду виконання, а також має відповідати документам що підтверджують фактичне надання послуг за договорами. Учасник не виконав цієї вимоги та не надав позитивні відгуки/відгук від контрагентів/а за наданим договором/договорами. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями позитивні відгуки/відгук від контрагентів/а за наданим договором/договорами, із зазначенням вихідного реєстраційного номера та дати надання відгуку, найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання своїх обов’язків орендодавцем, відсутність претензій до орендодавця протягом виконання договору. Інформація, вказана у відгуку/відгуках має відповідати інформації вказаній у довідці, наданій на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, має відповідати договорам, наданим на підтвердження досвіду виконання, а також має відповідати документам що підтверджують фактичне надання послуг за договорами. 3. Відповідно до п. п. 2.1.1. підпункту 2.1 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: «Не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цих договорів), дія якого завершена». На підтвердження даної вимоги Учасником було надано копію договору від 15.02.2023 №15/02 (надалі Договір). Відповідно до п. 3.1., Розділу 3 Договору: «3.1. Цей договір вступає в силу з моменту передачі Автомобіля згідно Акту прийому-передачі та діє до 31.12.2023 року включно». Виходячи з даного пункту Договору Акт прийому-передачі автомобіля є невідємним додатком до нього оскільки після його складання цей Договір вступає в силу. Учасник не повністю виконав дану вимогу оскільки не завантажив Акт прийому-передачі Автомобіля. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Акт прийому-передачі Автомобіля.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.