Період оскарження умов закупівлі - по 23-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04055009 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шимченко Віта Олександрівна |
Телефон: | 380979543739 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 |
5 |
На виконання норм Закону та Постанови є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей: 1. Пункт 11 Іншої інформації встановленою відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатка № 1 Тендерної документації містить вимогу: На підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору в складі пропозиції Учасник надає інформаційну довідку за формою наведеною нижче, про виконання не менше 2-ох аналогічних* договорів, з інформацією про найменування контрагента з яким було укладено договір, предмет цього договору та контактну особу з якою можна буде зв’язатись для можливого уточнення. Учасником у складі тендерної пропозиції надається скан - копія аналогічного договору, зазначеного в довідці. Надати у складі пропозиції до аналогічного договору скан-копії всіх документів, що підтверджують виконання договору з усіма додатками до нього. * Під аналогічним розуміється договір, які відповідно до умов цієї тендерної документації є договір послуг/робіт відповідно до предмету закупівлі. ** Якщо протягом дії договору до нього вносились зміни в частині суми договору, в довідці зазначається інформація щодо остаточної суми/ціни договору. Учасник в складі своєї пропозиції надає документ з назвою: «інформ. лист.PDF», де відображає досвід виконання аналогічних договорів, в якому не зазначив контактну особу з якою можна буде зв’язатись для можливого уточнення. Також, наданий в складі пропозиції Учасника аналогічний договір з Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради не має підтвердження виконання договору з усіма додатками до нього. Аналогічний договір № 371-1/ТО від 05.12.2022 року містить інформаційні листи щодо здійснення нерегулярних перевезень пасажирів на суму 336 338,64 грн, але відсутні акти наданих послуг, які є підтверджуючою підставою виконання даного договору. Також у вище зазначеній довідці Учасника та згідно Договору – загальна сума Договору закупівлі послуги 337 408,00грн, надати лист роз’яснення про різницю суми з інформаційними листами та договорами чи додати акти наданих послуг в повному обсязі на суму 337 408,00 грн. 2. Пункт 9 Іншої інформації встановленою відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатка № 1 Тендерної документації містить вимогу: Довідку в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, на якій забезпечується проведення медичного огляду водіїв, їх стажування та інструктажі, а також огляд технічного стану автобусів та їх зберігання у разі розміщення такої бази на відстані не більше як 20 кілометрів від місця формування рейсу. Учасник в складі своєї пропозиції надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначає адресу місце розташування на якій забезпечується проведення медичного огляду водіїв, їх стажування та інструктажі, а також огляд технічного стану автобусів та їх зберігання, але не вказує, що розміщення такої бази на відстані є не більше як 20 кілометрів від місця формування рейсу. Зважаючи на вищевикладене, Учаснику надається повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.