Період оскарження умов закупівлі - по 15-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 264 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 320,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ культури та спорту виконавчого комітету Зіньківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 43932042 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zink.gov.ua |
| Контактна особа: | Оксана Сергієнко |
| Телефон: | +380664950796 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 38100, Україна, Полтавська область,м.Зіньків, вул.Воздвиженська, будинок 40 |
0 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації Згідно умов тендерної документації додаток 1пункт 4 підпункт 10 передбачено вимоги надати в складі пропозиції: Учасник має надати засвідчену копію діючої довідки про проходження обов’язкового медичного огляду водія. На виконання зазначених вимог в складі пропозиції ТОВ «Гадяцьке автотранспортне підприємство №15337» надано засвідчену копію недіючої медичної довідки (дата видачі 27.09.2022 дійсна до 26.09.2023). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями додати до складу документів пропозиції документи, передбачені підпунктом 10 пункту 4 додатку 1 тендерної документації, а саме: • Учасник має надати засвідчену копію діючої довідки про проходження обов’язкового медичного огляду водія. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.