Закупівлю оголошено - 08-12-2023, 11:10. Дата останніх змін - 02-01-2024, 12:20

Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами

Закупівля: UA-2023-12-08-005387-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-09-21-002049-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-12-2023, 11:10
по 15-12-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-12-2023, 11:10
по 18-12-2023, 12:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 15-12-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-12-2023, 00:00

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 10 780 000,00 грн. без ПДВ / 12 936 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.12.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:10 780 000,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:53 900,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Ганна Бузажи
Телефон:380487381864
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
5


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Нерегулярні пасажирські переве ...
10 780 000,00 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
60140000-1
Нерегулярні пасажирські перевезення


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АВТОЛАЙН ОДЕСА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА АРНАУТСЬКА, будинок 76, офіс 1, 65045, Віталій Гарнецький
Остаточна пропозиція:
10 678 000,00 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-12-2023, 11:00
Період подачі оскарження:
по 31-12-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-12-23, 10:10:10
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 22.12.2023 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 22.12.2023 № 424) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-12-08-005387-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОЛАЙН ОДЕСА" (ТОВ "АВТОЛАЙН ОДЕСА"). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 1.2.3. пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати на виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасники у складі пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у Учасника водіїв, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, а саме (на кожного переліченого водія в довідці, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання, досвід та відповідну категорію для надання послуг, що є предметом закупівлі) надати: - чинний протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, електробезпеки, пожежної безпеки, надання домедичної допомоги потерпілим (загальний курс з охорони праці) та інших нормативно-правових актів з охорони праці, в тому числі НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», який має бути оформлений відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Перевірка знань, повинна бути проведена комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі). Також перевірка знань може бути проведена комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві). У разі надання документів про перевірку знань комісією підприємства необхідно додати наступні документи: - Наказ підприємства (оригінал або завірена Учасником копія) про затвердження складу комісії з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства. Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці. - Протоколи та посвідчення (оригінали або завірені Учасником копії) на кожного члена комісії про проходження навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах з перевіркою знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, електробезпеки, пожежної безпеки, надання домедичної допомоги потерпілим (загальний курс з охорони праці) та інших нормативно-правових актів з охорони праці, а саме НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» комісією відповідного територіального органу Держпраці, згідно з НПАОП 0.00-4.12-05. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 1.2.3. пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ "АВТОЛАЙН ОДЕСА", у складі його тендерної пропозиції не надані відповідні документальні підтвердження про перевірку знань з питань охорони праці кожного водія зазначеного в довідці від 16.12.2023 року № 16/3, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг що є предметом закупівлі, а саме: - чинний протокол засідання комісії з перевірки знань з електробезпеки про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів, який має бути оформлений відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. - протоколи та посвідчення (оригінали або завірені Учасником копії) на кожного члена комісії про проходження навчання з електробезпеки у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах з перевіркою знань законодавчих актів комісією відповідного територіального органу Держпраці, згідно з НПАОП 0.00-4.12-05. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 1.2.3. пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД надати: - чинний протокол засідання комісії з перевірки знань з електробезпеки про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів, який має бути оформлений відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці на кожного водія зазначеного в довідці від 16.12.2023 року № 16/3, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг що є предметом закупівлі. - протоколи та посвідчення (оригінали або завірені Учасником копії) на кожного члена комісії про проходження навчання з електробезпеки у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах з перевіркою знань законодавчих актів комісією відповідного територіального органу Держпраці, згідно з НПАОП 0.00-4.12-05. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-12-23, 10:10:10
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-12-08-005387-a-a1
Номер договору:
1-В-ПВФ-24
Дата підписання договору:
02-01-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 02-01-2024 по 31-12-2024
12 813 600,00 UAH
Ціна договору
10 678 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АВТОЛАЙН ОДЕСА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
10 678 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-12-2023, 11:10:38
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-12-2023, 11:10:30
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-12-2023, 11:10:30
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-12-2023, 11:10:30
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 11:10:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 11:10:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 11:10:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 11:10:31
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 11:10:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 11:10:31
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 11:10:31
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 11:10:31
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 11:10:31
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 11:10:31
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 11:10:31
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 11:10:31
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 11:10:31
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ